  • Data: 2015-06-01 12:58:59
    Temat: Re: Co wyrosnie w cieniu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Mylisz się, koleś: usenet (jak i wszystko inne) schodzi na psy nie
    > dlatego,
    > że są w nim tacy ludzie jak ja, lecz dlatego, że są w nim tacy ludzie jak
    > autor wątku i własnie Ty - dla których w KAŻDEJ sprawie istnieje tylko
    > interes własny i żadnych tzw wartości, a prezentowanie tej postawy nie
    > jest
    > w żadnym razie godne potępienia, a wręcz jest cool!

    A ironię to byś poznała jakby cię w d. gryzła czy też nie?

    To była _ironia_.

    W moim świece oczywistym jest że się pomaga niezależnie od tego czy matce
    czy koleżance i niezależnie od tego czy cos się w zamian otrzymało czy nie.
    Tak po prostu. Nie rozumiem jak w ogóle można zakładać że jest inaczej ale
    skoro Ty założyłaś to widocznie Twój świat jest bardziej smutny od mojego.

    Pozdrawiam
    Ergie