  • Data: 2015-06-01 13:08:44
    Temat: Re: Co wyrosnie w cieniu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dirko" napisał w wiadomości grup

    > Hejka. Drzewa owocowe wymagają stanowisk słonecznych

    Od góry trochę tego słoneczka dostaną. A i od zachodu gdzie jest budynek 2m
    wysoki też trochę światła wpadnie. W zasadzie w cieniu będzie ich dolny metr
    (ale to pień bez liści) więc może coś jednak by wyrosło? Tylko co tam sadzić
    by nie miało korony szerszej niż 4m?

    > Żadne

    Jak w takim razie rosną jagody w ciemnym gęstym lesie?

    > Szczaw.

    :-)

    > Może posadź różę i koś systematycznie trawę.

    Róża to jest jakieś rozwiązanie.

    Pozdrawiam
    Ergie