  • 371. Data: 2015-03-03 15:03:49
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2015 13:38:04 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > albo Ci się wydaje

    Bo przecież tylko TOBIE nic się nie wydaje, to własnie TY masz monopol na
    "niewydawanie" :->
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 372. Data: 2015-03-03 15:06:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2015 15:03:49 +0100, Ikselka napisał(a):

    > Bo przecież tylko TOBIE nic się nie wydaje, to własnie TY masz monopol na
    > "niewydawanie" :->

    ... mając info z "samoweryfikujących się" mediów :->

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 373. Data: 2015-03-03 15:36:04
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-03-03 o 13:19, LeoTar pisze:
    > Mylisz się, tylko PRAWDZIWY NAUCZYCIEL potrafi drążyć temat aż do samego
    > dan nie zależnie czy spotyka go z tego powodu poniżenie czy podziw. I
    > Ikselka robi to znakomicie broniąc tezy, że: "nie da się udowodnić
    > przekonania o skuteczności szczepionek"
    (...) itd

    Nie chodzi mi akurat o szczepionki, ani żaden konkretny inny temat, ale
    o ogół zachowań, które prezentuje na kilku grupach przez szereg lat.

  • 374. Data: 2015-03-03 15:46:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.03.2015 11:49, Ikselka pisze:

    > Głupiś jak but.

    No tak, bo mam czelność wymagać od ciebie znajomości tematu, na który
    się wypowiadasz... przepraszam...

    Jak ja mogłem oczekiwać od ciebie rzetelnej wiedzy...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 375. Data: 2015-03-03 15:46:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Tak, to zaiste przekonuje 3333-|

    Ciebie przykonują tylko dane tak tajne, ze tylko lekarz jest w stanie
    przepeplać je przez płot... Zaiste smiesznie.

  • 376. Data: 2015-03-03 15:47:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LeoTar L...@w...pl ...

    > Ikselka robi to znakomicie broniąc tezy, że: "nie da się udowodnić
    > przekonania o skuteczności szczepionek".

    Hmm. Uwazasz, ze ma sens twierdzenie, ze korelacja miedzy podawaniem
    szczepionki i ogromnym zmniejszeniem zachorować ma sens?
    Ja tu bardziej widzę "pójscie w zaparte" niz drążenie tematu.

  • 377. Data: 2015-03-03 15:47:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Po raz enty: _NIE JESTEM_ nauczycielką.

    Uff...

  • 378. Data: 2015-03-03 15:50:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.03.2015 15:36, adam pisze:
    > (...) itd
    >
    > Nie chodzi mi akurat o szczepionki, ani żaden konkretny inny temat, ale
    > o ogół zachowań, które prezentuje na kilku grupach przez szereg lat.

    Oczekujesz logiki od tego oszalałego pedofila?

    Popatrz jakie brednie wypisuje na innych grupach!

  • 379. Data: 2015-03-03 15:51:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.03.2015 13:22, Ikselka pisze:

    > Po raz enty: _NIE JESTEM_ nauczycielką. To po pierwsze. Po drugie -
    > środowisko nauczycielskie samo dostatecznie źle się prezentuje i to własnie
    > dlatego z niego _WYSZŁAM_.

    Raczej wykopali cię za głupotę i skrajną niekompetencję.

  • 380. Data: 2015-03-03 15:54:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ikselka wrote:

    > Bo przecież tylko TOBIE nic się nie wydaje, to własnie TY masz monopol na
    > "niewydawanie" :->

    tyle, ze ja mam weryfikowalne dane. A ty "zdradzone" tajne dane

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?