  • 491. Data: 2015-03-04 19:24:07
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 05:05:51 +0100, LeoTar napisał(a):

    > To, że cenię sobie bardzo Twoje podejście to tematu nie oznacza jeszcze,
    > że się z Tobą zgadzam w każdej sprawie. Akurat w sprawie szczepionek
    > jestem po Twojej stronie natomiast w sprawie smoleńskiej, w której
    > jesteś zwolenniczką teorii spiskowej, uważam, że chociaż Rosjanie
    > zachowali się niejednoznacznie to jednak bezpośrednią odpowiedzialność
    > za wypadek ponosi pilot, gdyż to on

    I tak trzymaj! (jak Ci powiedzieli...)

    http://wpolityce.pl/smolensk/235974-przyjaciel-michn
    ika-katastrofa-smolenska-to-dzielo-rosyjskie-dla-mni
    e-to-bylo-oczywiste-od-poczatku
    http://wpolityce.pl/swiat/235999-takie-tezy-po-5-lat
    ach-unikow-saryusz-wolski-dociskany-wobec-sledztw-ws
    -niemcowa-i-1004-w-sprawie-smolenska-do-dzisiaj-nicz
    ego-do-konca-nie-wiemy
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 492. Data: 2015-03-04 19:45:09
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    Ikselka pisze:

    > Nie, nie o to chodzi w homeopatii.

    Czyż homeopatia nie polega wyzwalaniu własnych, psychicznych mocy
    uzdrowicielskich organizmu?

    --
    LeoTar
    Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

    ---
    Avast.

  • 493. Data: 2015-03-04 19:55:44
    Temat: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    > Nie, nie o to chodzi w homeopatii.

    O to rowniez. Kazda terapia ma wieksze szanse powodzenia, kiedy nastawienie
    pacjenta jest pozytywne i kiedy wierzy w jej efekty. Psychika ma ogromne
    znaczenie - najprostszy przyklad - nieumiejetnosc radzenia sobie ze stresem,
    zwlaszcza dlugotrwalym, moze doprowadzic nie tylko do depresji w postaci
    "obnizonego nastroju", ale tez szeregu objawow somatycznych. Oczywiscie
    wszystkie te objawy leczone sa osobno, przez rozmaitych specjalistow
    (kardiolog - bo arytmia i przyspieszone tetno, albo skoki cisnienia,
    neurolog - bo bole i zawroty glowy, gastrolog - bo ucisk w zoladku, itd.) -
    bezskutecznie. W efekcie lekarze przepisuja multum lekow "na wszystko", co
    tylko pogarsza stan zdrowia, bo taka "terapia" nie eliminuje przyczyn a
    jedynie wycisza objawy. Na tym sie niestety skupia medycyna akademicka - nie
    patrzy na organizm jako calosc, tylko na organy, ktore rzekomo niedomagaja.
    Bez wnikania w przyczyny dlaczego niedomagaja.

    Co do homeopatii, ja nie wierze w jej moc lecznicza, co wcale nie oznacza,
    ze jej nie posiada.
    U mojego dziecka nie przyniosla zadnego rezultatu - tonacy brzytwy sie
    chwyta, wiec gdy juz nic, ale to absolutnie nic nie pomagalo na jego wieczne
    infekcje, a comiesieczne kuracje antybiotykowe mnie wreszcie zezlily, bo go
    calkowicie pozbawily flory bakteryjnej - poszlam do znanej i uznanej w
    Krakowie homeopatki. Wydalam 2 stowy na wizyte, tyle samo na leki, a za
    miesiac trzeba bylo podac kolejny antybiotyk.
    Zapewne dlatego, ze podstawa homeopatii to pobudzenie do dzialania
    naturalnych sil odpornosciowych organizmu (o! mechanizm podobny do dzialania
    szczepionki, a to sie Lawa ucieszy), a wiec moze sie sprawdzac tylko wtedy,
    kiedy ktos ta odpornosc juz posiada. Mam kolezanke, ktora z powodzeniem
    stosuje homeopatie u swojego dziecka (od urodzenia), nie uzywala nigdy lekow
    chemicznych, a dziecko - w tej chwili 6 letnie - okaz zdrowia.

    Pozdrawiam
    @

    ---
    Avast.

  • 494. Data: 2015-03-04 19:58:53
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2015 19:55:44 +0100, @ napisał(a):

> [...]
    > stosuje homeopatie u swojego dziecka (od urodzenia), nie uzywala nigdy lekow
    > chemicznych, a dziecko - w tej chwili 6 letnie - okaz zdrowia.

    No i to jest 100 procent racji.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 495. Data: 2015-03-04 19:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Informacje zaplątane w tysiącach stron w necie nie są tym, co
    > statystycznemu obywatelowi sie DOBROWOLNIE serwuje NA TACY w tzw
    > masmediach - masmedia to tv i gazety jednak. To one docierają do
    > obywateli nazwę to "drugiej kategorii światopoglądowej" (a tacy sa w
    > większości). Natomiast żeby w internecie coś znaleźć, to... trzeba już
    > wczesniej o tym COŚ wiedzieć :->

    Ale informacje o tym, ze ta ustawa nie robi tego o czym sledzacy terie
    spiskowa napisali to juz wycięłaś i się do niej nie odniosłaś...

    Ach to drążenie prawdy ponad wszystko...

  • 496. Data: 2015-03-04 20:00:29
    Temat: Re: Odp: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2015 19:17:18 +0100, @ napisał(a):

    > Czasem wystarczy tylko chciec.
    > Ale wiekszosc wejdzie ze 2 razy dziennie na onet czy interie i uwaza, ze
    > uzyskal wyczerpujaca wiedze.
    > Niby internet jest w kazdym domu, ale ludzie nie czytaja, bo im sie po
    > prostu nie chce wysilac i poszukac informacji, ktore nie sa tak "medialne",
    > zeby je zamieszczac na onetowym smietniku sensacyjnym.

    Nie czytają, bo _nie chcą_ wiedzieć.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 497. Data: 2015-03-04 20:06:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.03.2015 o 17:55, Budzik pisze:
> [...]
    > wiem jakie ukrywanie masz na mysli.
    >
    > Ale byc moze nie ma tej informacji wszedzie bo pytanie, co to za

    item/29729-polskie-odszkodowania-za-holokaust-prawdy
    -i-półprawdy

    > To czytałas?

    Cóż, wszystko co związane jest z palantem pod tytułem "Alex Jones"
    należy traktować mniej-więcej tak samo, jak wypowiedzi Ericha von
    Danikena... Osobiście byłbym bardzo ostrożny w korzystaniu nawet z tak
    prostych informacji i niekontrowersyjnych jak aktualna godzina, jeśli
    źródłem byłby Alex Jones lub których z jego przydupasów.

    Przy nim nasz krajowy świr, niejaki ksiądz Natanek, jest dość
    umiarkowany i spokojny.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 498. Data: 2015-03-04 20:11:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.03.2015 o 14:46, masti pisze:

    > chcesz powiedzieć, ze ten dyplom akademii medycznej i doktorat, które
    > widziałem to sfałszowane? udowodnij.

    > oczywiście. pokażesz swój dyplom?

    Dr Mengele też miał dyplomy i doktoraty.

    Dyplom i doktorat nie gwarantują uczciwości, a akurat homeopatia to
    bezdyskusyjnie szwindel, tak samo jak wszelkie wróżby, numerologie, feng
    shui i podobne czary.

  • 499. Data: 2015-03-04 20:12:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.03.2015 o 19:13, Ikselka pisze:

    > Nie, nie o to chodzi w homeopatii.

    Pewnie, że nie. Chodzi o naciągnięcie frajerów poprzez sprzedawanie im
    placebo.

  • 500. Data: 2015-03-04 20:13:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2015 14:05:22 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > i będziesz do upadłego bronić prawa twojego męża do lania cię w domu?

    Będę (m.in.) bronić mojego męża przez laniem przeze mnie :->
    Ty wiesz w ogóle, o czym traktuje ta ustawa, czy (jak widzę - raczej) masz
    o jje treści wieści obiegowe rodem z magla?
    http://stopfeminokracji.bloog.pl/id,345453762,title,
    Protest-naukowcow-przeciwko-Konwencji,index.html?smo
    ybbtticaid=61472d
    http://www.pch24.pl/antyrodzinna-ustawa-w-trybunale-
    konstytucyjnym-,25112,i.html
    http://prawo.rp.pl/artykul/749670.html