  • 501. Data: 2015-03-04 20:14:03
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.03.2015 o 19:19, Ikselka pisze:

    > Wspomnienia?
    > :->

    Poniekąd. Mam trzy koty.

    Tylko tobie, leotarowi i innym wariatom jest to znacznie bardziej potrzebne.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 502. Data: 2015-03-04 20:15:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 20:11:57 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dyplom i doktorat nie gwarantują uczciwości,

    ...gwarantuje ją tylko i wyłącznie Osobisty Widzi-miś Andrzeja Lawy!
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 503. Data: 2015-03-04 20:16:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 20:14:03 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Poniekąd. Mam trzy koty.

    Tak, kotku.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 504. Data: 2015-03-04 20:17:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 19:45:09 +0100, LeoTar napisał(a):

    > Czyż homeopatia nie polega wyzwalaniu własnych, psychicznych mocy
    > uzdrowicielskich organizmu?

    Ale nie umysłu. Polega na wyzwalaniu reakcji ORGANICZNYCH.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 505. Data: 2015-03-04 20:49:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.03.2015 o 20:15, Ikselka pisze:

    > ...gwarantuje ją tylko i wyłącznie Osobisty Widzi-miś Andrzeja Lawy!

    Nie sądź innych po sobie.

  • 506. Data: 2015-03-04 20:49:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.03.2015 o 20:17, Ikselka pisze:

    > Ale nie umysłu. Polega na wyzwalaniu reakcji ORGANICZNYCH.

    Pffff....

    Przy pomocy wody.

  • 507. Data: 2015-03-04 21:26:45
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    Ikselka pisze:

    > Ale nie umysłu. Polega na wyzwalaniu reakcji ORGANICZNYCH.

    Woda nie uruchomi reakcji organicznych ale przekonanie o skuteczności
    lekarstwa homeopatycznego uruchomi psychikę, która zacznie efektywnie
    oddziaływać na materię. Jeżeli nie uznajesz dualizmu ludzkiej osoby a
    wyznajesz biologizm to jesteś typową kobietą-materialistką.

    --
    LeoTar
    Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

    ---
    Avast.

  • 508. Data: 2015-03-04 21:37:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 21:26:45 +0100, LeoTar napisał(a):

    > Woda nie uruchomi reakcji organicznych

    Bo nie woda je uruchamia, a ślad substancji w niej rozpuszczanej.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 509. Data: 2015-03-04 21:38:32
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    Ikselka pisze:

    > I tak trzymaj! (jak Ci powiedzieli...)

    Mam wystarczająco obszerną wiedzę i wyobraźnię by mieć własne zdanie i
    nie kierować się tym co wyskrobią różne pismaki oraz ich polityczni
    mocodawcy.

  • 510. Data: 2015-03-04 21:47:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.03.2015 o 21:37, Ikselka pisze:

    > Bo nie woda je uruchamia, a ślad substancji w niej rozpuszczanej.

    Śladu nie ma - przy tych stopniach rozcieńczenia w praktyce nie
    znajdziesz ani jednej cząsteczki rzekomo rozpuszczanej substancji.