  • 391. Data: 2015-03-03 17:28:04
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Prymitywni degeneraci pokroju ikselki mają prymitywną "moralność" - co
    > oni robią zawsze jest dobre z definicji.

    Z całym szacunkiem - Ty chyba tez nie jestes osobą która jakos ochoczo w
    imie kultury dyskusji mie się powstrzymać od naduzywania epitetów.
    Sam doswiadczyłem tego kilkukrotnie. O tym wątku nie wspominając.

  • 392. Data: 2015-03-03 17:28:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Na pewno nie przekonają mnie INFORMACJE ze sprzedajnych mediów. Jestem
    > wolna - MAM WYBÓR.

    To jest typowe Macierewiczowanie...
    Jak ktos napisze cos co nam sie nie podoba to sa to sprzedajne media.
    Sami wiemy lepiej, ale dane na potwierdzenie to inna inszośc.

  • 393. Data: 2015-03-03 17:37:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > A powinienieś żałować.

    Nie mów mi prosze, co powinienem.
    Szczycisz sie własnymi ocenami (zamiast robic co mi kaza) to pozwól, ze tez
    mam własne zdanie.

    Poziom dyskusji, brak rzeczowego odniesienia sie do argumentów, podejscie
    do danych zródłowych - wszystko to oceniam u ciebie negatywnie (ale masz
    prawo do swojego zdania).
    Ale gdybys takie podejscie miała przekazywac młodym pokoleniom... Byłoby to
    dla mnie przerażające.

  • 394. Data: 2015-03-03 17:40:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 03 Mar 2015 16:28:05 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > To jest typowe Macierewiczowanie...

    To ma być określenie pejoratywne? - na pewno nie dla mnie, ja własnie
    jestem z "sekty smoleńskiej", też uważam, że ZABITO nam Prezydenta (tudzież
    WYBITO całą elitę wojskową w katastrofie Casy) i to nie bez powodu, o czym
    sie niestety też niedługo przekonasz. :->

    > Jak ktos napisze cos co nam sie nie podoba to sa to sprzedajne media.
    > Sami wiemy lepiej, ale dane na potwierdzenie to inna inszośc.

    Ależ (na razie - j.w.) to TY wiesz lepiej i niech tak jak najdłużej
    zostanie, byle w naszym wspólnym interesie.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 395. Data: 2015-03-03 17:40:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 03 Mar 2015 16:37:34 GMT, Budzik napisał(a):

> [...]
    > prawo do swojego zdania).
    > Ale gdybys takie podejscie miała przekazywac młodym pokoleniom... Byłoby to

    Prawda?
    3-]
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 396. Data: 2015-03-03 17:58:55
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-03-03 o 16:48, Ikselka pisze:

    > Jestem wolna - MAM WYBÓR.

    Tylko tak Ci się wydaje. Jesteś nałogowcem. Walisz w klawiaturę 12
    godzin i nawet tego nie zauważasz. Jesteś uwiązana do internetu jak
    pies na łańcuchu, musisz odpowiedzieć na każdy wątek, na każdą
    inwektywę, Twoje musi być zawsze na wierzchu. Jakim kosztem?
    Zastanawiałaś się? To nie jest wolność.

  • 397. Data: 2015-03-03 17:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > (dowodzi tego wywiad w prasie, bo aż
    > prasa DO MNIE JEDNEJ SPECJALNIE przyszła)

    Czy mozna prosic o link?

  • 398. Data: 2015-03-03 18:08:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 03 Mar 2015 16:59:32 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Czy mozna prosic o link?

    Oczywiście - kiedy tylko odczuję potrzebę przekonania Cię, natychmiast
    udostępnię.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 399. Data: 2015-03-03 18:14:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 03 Mar 2015 17:58:55 +0100, adam napisał(a):

    > Tylko tak Ci się wydaje. Jesteś nałogowcem. Walisz w klawiaturę 12
    > godzin i nawet tego nie zauważasz.

    Wczoraj wysłałam jakieś 45 postów - pisanie jednego zajmuje mi GÓRA 2
    minuty. Dziś podobnie. Gdzie masz te 12 godzin? - chyba że (co oczywiste)
    sądzisz po sobie, jako że aby wysmarować zdanie z sensem, niewątpliwie TY
    musisz poświęcić min. pół godziny.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 400. Data: 2015-03-03 18:36:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > To ma być określenie pejoratywne?

    Robienie smiechów ze sledztwa w sprawie nieprawidłowości? Jasne, ze
> [...]

    > (tudzież WYBITO całą elitę wojskową w katastrofie Casy) i to nie bez
    > powodu, o czym sie niestety też niedługo przekonasz. :->

    Jakos mnie to nie dziwi.
    Tu pewnie tez wierzysz... WIARA to jest chyba słowo klucz.

    > Ależ (na razie - j.w.) to TY wiesz lepiej i niech tak jak najdłużej
    > zostanie, byle w naszym wspólnym interesie.

    Dlatego, ze ja podałem dane a Ty szepty znajomego lekarza? Hmm...
    Dlatego, ze kilkukrotnie złapałem cie na nieudolnej manipulacji (patrz
    celowe (???) mylenie osób ktore nie złapały odpornosci z OFIARAMI
    szczepionki...)?