  • 481. Data: 2015-03-04 19:05:43
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 04 Mar 2015 16:55:42 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Do upadłego. Chocby upadła pod stoł czy łóżko!

    Twoja żona???
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 482. Data: 2015-03-04 19:08:05
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 04 Mar 2015 17:05:44 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

    > Stalin i Hitler to obowiązkowe szczepienia...? Nieźle...

    A coś się tak stricte szczepień uczepił? - chodzi o taką samą (jak za
    Stalina i Hitlera) POLITYKĘ PRZYMUSU i kłamliwą propagandę. Dziś służy ona
    innym celom - vide szczepienia.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 483. Data: 2015-03-04 19:09:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 18:15:03 +0100, zażółcony napisał(a):

    > Wrzucanie substancji biologicznie czynnych w organizm o indywidualnych,
    > nieznanych cechach to zupełnie inna bajka. Nawet jak się buduje
    > autostradę, to się prowadzi drobiazgowe badania gruntu itp.
    > W TYM KONKRETNYM MIEJSCU/PRZYPADKU, żeby zastosować adekwatne
    > techniki jego wzmocnienia, drenażu czy co tam.
    >
    > Na czym polega przygotowanie indywidualnego programu szczepień
    > dla konkretnego pacjenta ? Że lekarz przed wstrzyknięciem
    > mikstury spyta, na co dziecko chorowało ?

    I tu racja! Brawo!
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 484. Data: 2015-03-04 19:10:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 18:24:03 +0100, zażółcony napisał(a):

    > Nie - dlatego przemysł farmaceutyczny potrzebuje ogromnych
    > pieniędzy na badania.
    > I dlatego ma też ogromne parcie na masową sprzedaż swoich produktów.
    > Na marketing, lobbing, media ...
    > Dlatego mieliśmy 'straszną ptasią grypę' a potem straszną
    > 'świńską grypę' i Panią Kopacz, która zaryzykowała opór.

    Tera je odra - kto handluje ten żyje!
    --

    XL
    parafrazując

  • 485. Data: 2015-03-04 19:12:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 05:05:51 +0100, LeoTar napisał(a):

    > To, że cenię sobie bardzo Twoje podejście to tematu nie oznacza jeszcze,
    > że się z Tobą zgadzam w każdej sprawie. Akurat w sprawie szczepionek
    > jestem po Twojej stronie natomiast w sprawie smoleńskiej, w której
    > jesteś zwolenniczką teorii spiskowej, uważam, że chociaż Rosjanie
    > zachowali się niejednoznacznie to jednak bezpośrednią odpowiedzialność
    > za wypadek ponosi pilot, gdyż to on

    Piiiiiiiiiiiiiip!
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 486. Data: 2015-03-04 19:13:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 05:16:34 +0100, LeoTar napisał(a):

    > A może w homeopatii wcale nie chodzi o to ile aktywnych chemicznie
    > cząsteczek znajduje się w eliksirze lecz o to, że pacjent jest
    > przekonany (może być wierzy) o skuteczności zawiesiny (równie dobrze
    > może to być czysta woda). Skuteczność homeopatii jest potwierdzeniem dla
    > tezy, że choroba ciała zaczyna się w umyśle i by wyleczyć ciało należy
    > zacząć od leczenia umysłu.

    Nie, nie o to chodzi w homeopatii.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 487. Data: 2015-03-04 19:15:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 04 Mar 2015 07:19:32 GMT, Budzik napisał(a):

    > Pomijam ze to sie wydaje az niemozliwe, zeby przy cenie skupu jaka podaja
    > rolnicy (10gr) opłacało się komukolwiek przywozić jałbka z Kanady.
    > Spojrze z ciekawosci dzis.

    Spójrz, spójrz. Renety. Ładniutkie, z naklejeczkami 3333-3|
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 488. Data: 2015-03-04 19:16:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 08:22:42 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ikselkoza się szerzy - trzeba zastosować strategię jak przeciwko
    > świńskiej grypie ;->

    Zaszczep się.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 489. Data: 2015-03-04 19:17:18
    Temat: Odp: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    > Informacje zaplątane w tysiącach stron w necie nie są tym, co
    > statystycznemu obywatelowi sie DOBROWOLNIE serwuje NA TACY w tzw
    > masmediach
    > - masmedia to tv i gazety jednak. To one docierają do obywateli nazwę to
    > "drugiej kategorii światopoglądowej" (a tacy sa w większości). Natomiast
    > żeby w internecie coś znaleźć, to... trzeba już wczesniej o tym COŚ
    > wiedzieć :->
    > --

    Czasem wystarczy tylko chciec.
    Ale wiekszosc wejdzie ze 2 razy dziennie na onet czy interie i uwaza, ze
    uzyskal wyczerpujaca wiedze.
    Niby internet jest w kazdym domu, ale ludzie nie czytaja, bo im sie po
    prostu nie chce wysilac i poszukac informacji, ktore nie sa tak "medialne",
    zeby je zamieszczac na onetowym smietniku sensacyjnym.

    Pozdrawiam
    @

    ---
    Avast.

  • 490. Data: 2015-03-04 19:19:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 10:51:23 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Sterylizacja, sterylizacja, sterylizacja.

    Wspomnienia?
    :->
    --

    XL