  • Data: 2015-05-01 15:27:30
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 01 May 2015 15:03:31 +0200, Tom napisał(a):

> [...]
    =utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=5WpDVde8FYriUdzlgfAD

    > ale oglądałem takie w markecie, nadal dno z wbudowaną grzałką jest
    > osadzone na grubej uszczelce z niewiadomego materiału która będzie
    > wpływać na smak wody

    Tak, zapomniałam o tym, sama kiedyś tu o tym pisałam.

    > chyba kupie zwykły metalowy czajnik nierdzewka nie elektryczny w którym
    > będę gotować wodę

    Mam taki też, używam go w okresie zimnym, kiedy palę w kaflach (czyli
    jeszcze teraz), ale ociepla się i własnie przechodzę na elektryczny -
    właśnie w OLX kupiłam zapasowy PRL-owski kamionkowy "na kablu", taki jaki
    mam, bo wg mnie jest debest.

    --
    XL
    Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!