  • Data: 2015-03-12 12:28:44
    Temat: Re: Czosne co zrobić
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krak pisze:

    > W dniu 2015-03-11 14:17, Ikselka pisze:
    > 'Eliksir Młodości" datowaną na V-IV w.pne.
    > ..... i zmieszać z 200 ml czystego spirytusu
    >
    > Ci mnisi to nieźli spece byli :)

    No, skoro czysty, to nie tylko prymitywny alembik, ale nawet kolumnę
    rektyfikacyjną mieć tam musieli! Ale co tam mnisi -- my tu lepszych
    speców mamy. Szczególnie takich od bezkrytycznego przeklejania głupot
    z przypadkowych blogów, czy podobnych skarbnic mądrości.

    Jarek

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?