    Date: Fri, 13 Mar 2015 18:03:18 +0100
    From: Qrczak <q...@q...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Czosne co zrobić

    Dnia 2015-03-12 22:05, obywatel wolim uprzejmie donosi:

    wka.html

    > U mnie by to nie postało dłużej jak 2 dni.
    > Nie ze względu na czosnek :)

    Pięknie pachnie po odkręceniu nakrętki. Lepiej nie wylewać hurtem.

    Kobieta to dość skomplikowany w obsłudze wynalazek. Wymaga wiele uwagi
    i czasu, by mogła wyartykułować spostrzeżenia minionego dnia. Nie ma co
    liczyć na jej przychylność, przed wypowiedzeniem ilości słów, jakie na
    dany dzień przewidziała.