    Date: Sat, 14 Mar 2015 09:45:21 +0100
    From: FEniks <x...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.rec.kuchnia
    Subject: Re: Czosne co zrobić

    W dniu 2015-03-13 o 18:00, Qrczak pisze:

    > Dobre pytanie, warte crossa na kuchnię.
    > Jakie jest to dolne kryterium oceny, czy wino nadaje się jako wsad do
    > gara?
    > Bo stojąc przed regałem, gdzie rozrzut od 9,99 do 99,99 czasem się
    > zastanawiam, czy prze- czy raczej niedo-inwestowywuję.

    Problem jest taki, że czasami takie za 15zł chętniej wypiję od takiego
    za 50zł, które tylko do gara się nada. Według mnie, choć zastrzegam, że
    żadnym kiperem nie jestem. Co do takiego za 100zł i więcej nie
    wypowiadam się, bo takiego nie kupuję, a jeśli zdarzyło mi się pić, to
    bez świadomości jego ceny.
    Krótko mówiąc - do gara każde za 10-15zł (np. z Biedry) powinno być
    dobre. Byle z winogron było.

    Ewa