    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.rec.kuchnia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Czosne co zrobić
    <550460ee$0$2252$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 14 Mar 2015 21:10:30 +0100

    Qrczak pisze:

    > Dlatego przestajam lubiać Biedrę. Ona asortyment coraz to zwiększa, moja
    > wątroba zaś przerób coraz to ogranicza.
    >
    > Ostatnio przewinął mi się przed oczami Baczewski w mocno atrakcyjnej cenie.

    Tylko co on może mieć wspólnego z tym Baczewskim właściwym? Czy kartofliska
    pode Lwowem tak były nasłonecznione, że w destylacie dało się wyczuć nutę,
    której żadną miarą nigdzie indziej powtórzyć nie sposób? To co jest pewne,
    Baczewski aparaturę miał dobrą, jak na tamte czasy. Dzisiaj każdy taką mieć
    może. Ale marki już nie -- tylko ten jeden, kto za nią zapłacił. Jak będę
    chciał kartki od wódki poczytać, to może sobie tę własnie flachę z półki
    w Biedronce ściągnę.

    > A za jakiś czas i Dom Perignon mnie nie zdziwi. Pewnie.

    Wtedy my go rzecz jasna od razu kupimy i użyjemy do bigosu. Przedni wyjdzie
    z pewnością. Ale już jestem ciekaw, co też tam na tej drugiej etykiecie --
    zadniej, że się tak wyrażę -- napiszą.

    Jarek

    --
    Bo gdzie jeszcze ludziom