    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.rec.kuchnia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Czosne co zrobić
    <5504b2db$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>
    <5505ae3b$0$8249$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 16 Mar 2015 22:57:51 +0100

    Pani Ewa napisała:

    > Niestety, nasz owad gorzej zaopatrzony albo klienci lepiej poinformowani.
    > Nawet moje Pe Tinto zniknęło, więc przyjdzie mi obsychać.

    Zdążyłem. Znowu trafiłem tuż przed zamknięciem. I znowu mieli ostatnią
    butelkę tego vranaca. Jak oni to robią? Inne półki gęsto zastawione,
    a ta tu samotna. Co ciekawe, poprzednia butelka miała zakrętkę, a ta
    z korkiem (wbrew pozorom ma to małe znaczenie). Pe Tinto nie mieli.

    Jarek

    --
    Pierwsze zdjęcie przypomina te dni grudnia,
    Kiedy wyschła nam kochanej Wisły studnia,