  • Data: 2015-03-30 00:34:37
    Temat: Re: Czosnek!
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Mar 2015 07:58:00 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > :)
    > Zasadniczo szczypior czosnkowy to nazwa innej rośliny (Allium tuberosum)
    > łączącej zalety kulinarne szczypiorku oraz czosnku
    > a ponadto jest to bylina o bardzo ładnych kwieciu.
    >
    > A skoro mowa o czosnku to jak Ikselko Twoje uprawy czosnku niedźwiedziego?
    >
    > U mnie jedna z moich plantacji
    > Na pierwszej focie kwitnąca w ubiegłym roku
    > http://www.trawki.pl/?338,czosnek-niedzwiedzi-(alliu
    m-ursinum)
    > w tym roku dała taki posiew
    > http://www.trawki.pl/?338,czosnek-niedzwiedzi-(alliu
    m-ursinum)
    > Fotka powyżej była robiona tydzień temu i na dzisiaj te stare szykują
    > się już do kwitnienia

    Piękne masz czosnki :-)
    Ja dałam sobie jednak spokój - moje "piaski" zbyt głęboko przemarzają zimą,
    więc chyba podmarzł, a część po prostu wyschła podczas suszy, bo nie byłam
    w stanie podlewać wszystkiego. Także zbyt słoneczne stanowisko wybrałam,
    ale nie miałam wtedy uprawionego innego miejsca. Trochę wychodzi teraz, ale
    już zachwaszczony jest, nie będę go pielić. Muszę obejść się smakiem.
    --
    XL
    Nie musisz szczepić dziecka!