  • 31. Data: 2017-04-18 11:57:48
    Temat: Re: Czujnik zamknięcia drzwi na klucz
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 18.04.2017 08:03, Ghost wrote:

    > Pokolenie pokemonów.

    Ja też wolę telefon, a pokemonem nie jestem. W spokoju wiadomości
    przeczytam.

  • 32. Data: 2017-04-18 14:28:22
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >pokemonem nie jestem.

    Jesteś. Każdy, kto nie może się wysrać bez telefonu jest debilem-pokemonem.

  • 33. Data: 2017-04-18 16:57:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-04-18 o 11:50, Marek pisze:
    > ;)
    >
    > Nie prosciej wykrywać to zapaleniem światła? Albo czujką ruchu?

    Tak, czujka ruchu byłaby ok. Ma jednak minus: siedzisz sobie w toalecie
    (gość) i nagle widzisz coś, co wygląda jak kamera. Można skrętu kiszek
    dostać. ;)

    --
    MN

  • 34. Data: 2017-04-18 21:14:57
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, April 18, 2017 at 4:57:08 PM UTC+2, Marcin N wrote:

    > Tak, czujka ruchu byłaby ok. Ma jednak minus: siedzisz sobie w toalecie
    > (gość) i nagle widzisz coś, co wygląda jak kamera. Można skrętu kiszek
    > dostać. ;)

    mozesz w niewidocznym miejscu taki czujnik zamontowac ;)
    https://botland.com.pl/czujniki-gazu/5562-czujnik-ni
    eprzyjemnych-zapachow-i-nieswiezej-zywnosci-figaro-t
    gs2603.html

    ... i wlaczac muzyczke ... ;)

  • 35. Data: 2017-04-18 22:00:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-04-18 o 21:14, WS pisze:

> [...]
    > https://botland.com.pl/czujniki-gazu/5562-czujnik-ni
    eprzyjemnych-zapachow-i-nieswiezej-zywnosci-figaro-t

    Ha, ha.
    Tylko, że ten czujnik zadziała dopiero w chwili gdy nawet kiki już
    odłożył swój telefon.

    Że tak powiem: musztarda po obiedzie.

    --
    MN

  • 36. Data: 2017-04-18 23:25:21
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam problem.
    > Zaplanowałem sobie w drzwiach łazienki czujnik zamknięcia drzwi na klucz.
    > Jakaś blaszka miała się zwierać i po sprawie. Tymczasem żona zadecydowała,
    > że w drzwiach będzie zamek magnetyczny - no i mam problem.
    >
    > W takim zamku nie ma osobnego języczka wysuwanego po przekręceniu klucza.
    >
    > Co byście poradzili? Jak to zrobić, żeby się nie narobić? Kompletnie nie
    > mam pomysłu. Mam wyprowadzony przewód 2 x 0.5 mm2 ze ściany w miejsce,
    > gdzie będzie ościeżnica.

    Da się zrobić wykrywanie zablokowania zamka tylko trzeba się dużo narzeźbić.
    Musisz rozebrać ten zamek magnetyczny i zamocować w nim włącznik, który
    będzie się zwierał po zablokowaniu zapadki zamka. Teraz najtrudniejsze:
    przewiercasz skrzydło drzwi wzdłuż od miejsca wstawienia zamka do tej strony
    od zawiasów (czyli przez cała szerokość). Potrzebne będzie metrowej długości
    wiertło (w płycie wiórowej wystarczy idealnie prosty drut stalowy z
    rozklepanym końcem) i precyzja kardiochirurga. W powstały "tunel"
    wprowadzasz kabel od włącznika z zamka, a od strony zawiasów montujesz w
    skrzydle i ościeżnicy taki styk:
    http://www.elektrozaczep.pl/?pl_styki-kontakty-styko
    we,76

    Podłączasz kabel od ościeżnicy do swojego systemu i masz dostępną informację
    o zablokowaniu zapadki.

    Jeśli obawiasz się wiercenia przez całą szerokość skrzydła, to informację o
    zwarciu styków możesz przekazywać bezprzewodowo takim nadajnikiem:
    http://www.elmes.pl/pl/produkty/bezprzewodowy-magnet
    yczny-detektor-otwarcia-i-zamkniecia-zasilany-z-bate
    rii-12v
    Do kompletu któryś z odbiorników:
    http://www.elmes.pl/pl/kategorie-produktow/odbiornik

    W tym przypadku musisz zapewnić w miarę łatwy dostęp do wymiany baterii,
    która powinna wytrzymać 2-5 lat. Może od strony kratki wentylacyjnej w
    drzwiach?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 37. Data: 2017-04-22 10:11:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 18 Apr 2017 14:28:22 +0200, "Ghost" <n...@d...pl> wrote:
    > Jesteś. Każdy, kto nie może się wysrać bez telefonu jest
    debilem-pokemonem.

    Ale dlaczego swoją frustrację z powodu nieumiejętności robienia dwóch
    rzeczy wyładowujesz na innych?

    --
    Marek