  • 131. Data: 2016-07-15 23:07:13
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Nke, zaczelo sie od durnych amerykanow.

    Tooooo pewnie prawda. Ale na dzis jest jak jest. Czasu nie cofniesz.
    Pisalem niedawno o wyznaniach agenta CIA, jak USA rozkrecilo ostatnia
    wojne na balkanach. I co? Srebrnica sie odbyla. Czy to znaczy, ze
    Serbowie mieli prawo to zrobic a Holendrzy postapili slusznie pozwalajac
    na to?

    Pozdro.. TK

  • 132. Data: 2016-07-15 23:08:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 16:43, Adam Sz. pisze:

    > OK zwracam honor, napisalem:
    >
    > [...]
    >
    > I tak - dalej tak uwazam. Jezeli granica bedzie chroniona przez wojsko
    > i ktos odwazy sie ja nielegalnie sforsowac, ignorujac prawo jakie u nas
    > obowiazuje - tak, strzelac. Chcacemu nie dzieje sie krzywda.

    I zwroc uwage, ze zgodnie z tym co pisales to wszystkich przybylych dzis
    trzeba wystrzelac. Prosciej spalic i tylko o to mi chodzi.

    Pozdro.. TK

  • 133. Data: 2016-07-15 23:12:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 21:25, Adam Sz. pisze:

    > A premier Francji powiedzial do swojego narodu:
    >
    > "Francja będzie musiała nauczyć się żyć z terroryzmem".
    >
    > Czujecie to? :-)) Ja bym na jego miejscu odrazu wywiesil biala flage i podal
    > sie do dymisji. Do tego doprowadzaja rzady lewakow. We wlasnym kraju srac
    > pod siebie ze strachu przed banda bambusow. Francji juz nie ma.

    To co robia od lat to jest kpina. Do tego polityczna poprawnosc. Od
    dawna mowi sie, ze nie tedy droga i dziwic sie muzulmanskim enklawom do
    ktorej nikt inny nie wchodzi. Na to pozwala panstwo. Oni tylko
    wykorzystuja okazje.

    Pozdro.. TK

  • 134. Data: 2016-07-15 23:27:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy dopuszczasz ze cos moze nie byc dwustanowe? Sa tacy co uciekali przed wojna, sa
    tacy co przyjechali dla lepszego zycia. Sa i tacy ktorzy przyjechali zeby zabijac.
    Bezmyslnosc Merkelowej spowodowala ze te i jeszcze inne grupy sie wymieszaly. Dasz
    sobie fiuta w talarki pociac ze wsrod tych ugotowanych w ciezarowce nie bylo
    bandytow? Sadzisz ze ja z zelaza jestem i mnie nic nie rusza. Ze mi nie szkoda malych
    dzieci? Pokazywali zdjecia malego chlopczyka ktory sie utopil. Serce mi krwawilo.
    Dzisiaj pokazali w telewizji cialko malego dziecka przykryte folia i obok lezala
    laleczka taka sama albo bardzo podobna do tej jaka ma moja wnuczka. Stary jestem i
    sie poryczalem. Nie mam nic przeciwko imigrantom skad by nie byli. Ale chce zeby sie
    integrowali. A arabowie nie chca sie integrowac tylko narzucac mi swoje obyczaje i
    wole. Jako facet mam w zakresie obowiazkow bezwzgledne chronienie w miare moich
    mozliwosci i umiejetnosci swoich wnukow i dzieci. I jak by to mialo byc kosztem
    czyjegos zycia, nawet kosztem zycia dziecka agresora, to reka mi nie zadrzy. Pierwsi
    uchodzcy przybyli do Francji zaraz po wojnie. Nie zintegrowali sie, ich dzieci mialy
    mozliwosc zintegrowania sie. Tez sie nie zintegrowaly. Powiekszyly tylko enklawy w
    ktorych zyja. A teraz ich nie zintegrowane trzecie pokolenie zaczyna kasac reke ktora
    karmila ich dziadkow i rodzicow. A Ty mi proponujesz eksperyment czy kolejne miliony
    Arabow sie zintegruja. Oni wszyscy do uspienia sie nadaja albo do zycia w Afryce jaka
    sami sobie stworzyli bo w Europie miejsca dla nich nie ma.

  • 135. Data: 2016-07-16 00:36:22
    Temat: Czy projektor to telewizor?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W ciekawym czasie temat zalozylem. Wczoraj Francja dzisiaj przejecie przez wojsko
    wladzy w Turcji. I to wszystko na duzym ekranie.

  • 136. Data: 2016-07-16 00:45:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > W ciekawym czasie temat zalozylem. Wczoraj Francja dzisiaj przejecie przez wojsko
    wladzy w Turcji. I to wszystko na duzym ekranie.

    Pomyslabys, ze w tak ciekawych czasach przyjdzie nam zyc?

    Pozdro.. TK

  • 137. Data: 2016-07-16 00:49:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    No dzieje sie dzieje. I to mialo byc panstwo przyjete w struktury UE :-)

    Mniej wiecej pokazuje to stan jaki panuje w unii. Jeden wielki burdel :-)

    Pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 138. Data: 2016-07-16 00:56:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Osobiscie to wolal bym zyc w mniej ciekawych a wrecz nudnych. Jakos tak dziwnie
    jestem zbudowany ze chcialbym umrzec ze starosci we wlasnym lozku. Na razie ichniego
    prezydenta ktory spierdolil nie przyjely Niemcy. Tak ze chyba bandzior dorabiajacy
    sie na wspolpracy z panstwem islamskim jest ugotowany. Jeszcze tylko zeby amerykanie
    nie chcieli tam wprowadzac demokracji i wszystko dobrze sie skonczy.

  • 139. Data: 2016-07-16 00:59:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    > W ciekawym czasie temat zalozylem. Wczoraj Francja dzisiaj przejecie przez wojsko
    wladzy w Turcji. I to wszystko na duzym ekranie.

    Teraz tylko czekać na KODy w Turcji.

  • 140. Data: 2016-07-16 08:30:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 23:03:03 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    zgadzasz. Bo tak dookola jedziemy.

    bronic swych opinii - tyle ze rozmawiajmy o faktach. Bo za chwile sobie uogólnisz ze
    ja i adam mamy tą samą opinie i bedziesz mnie tym jechal w przyszłosci.

    > Jasne, ze sie wiele nie roznimy. Tez nie chce tu wariatow. Nie ja jednak
    > pisze o bydle, malpach, wygonic itd. A nie chce mi sie tez z innego
    > powodu. Nazywasz sie tu czesto katolikiem i nie potrafisz wczuc sie w
    > role pozostalych, ktorzy jednak nie rozjezdzaja ciezarowkami ludzi. To
    > mnie dziwi.

    Mnie obowiązuje wyłącznie zasada miłuj blizniego swego jak siebie samego. Zatem tamte
    społecznosci mają prawo do swojego kraju, do zycia w pokoju w swoich granicach i do
    względnego dostatku - dokladnie jak spoleczenstwo w ktorym ja zyje.
    Zobowiazany jestem pomóc tym którzy uciekają przed wojną. No i nie mam zakazu
    używania rozumu - jesli jakies dzialanie pozytywne krótkoterminowo poskutkuje
    rzeziami za lat kilkadziesiąt musze szukac innych rozwiązan.

    Ale europoą nie rządzą chrzescijanie a lewactwo - ich podstawowym celem jest wciąż
    wyprodukowanie nowego człowieka postkomunistycznego, wyzwolonego z religii, płci.
    Zatem ich cel dzialenia to rozbicie religii, panstw narodowych i roznych tam
    stereotypów.

    Ja na to przystac nie mogę. Zatem głoszę ze mamy prawo obrony granic, obrony
    społeczenstwa kultury i religii - ale mamy tez obowiazek wspomóc w miare swoich
    mozliwosci uchodzców -po to zeby nie musieli uciekac.

    Francja idzie droga absurdalną - przenosi problem we wlasne granice. Przewiduję ze
    rozwiązaniem francuzów dla narastających problemów z terroryzmem będzie oddanie
    terrorystom stref autonomicznych - bo durnie spodzieac sie będą ze to rozwiąze
    problem, ze nie będą sie mieli po co wysadzac.

    I nie mów mi ze ci w ciezarówce to byli uchodzcy, byc moze byli -ale równie dobrze
    mogli byc zwykli ekonomiczni próbujący nielegalnie przekroczyc granicę.
    A łodzie na sródziemnym to nie my zatapiamy tylko oni sami - ale ofiary chcesz
    przypisac nam. Nic z tego.

    b.