  • 11. Data: 2010-04-23 07:02:03
    Temat: Re: Czym pomalować drewniany domek?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "wolim" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    qn.googlegroups.com...
    >No witam grupę.

    >Jest jakiś sposób, żeby zabezpieczyć drewno w rozsądnej cenie, ale
    >solidnie?

    Śniezka Drewkorn- zawiera teflon i daja chyba 7 lat gwarancji na powłokę.

    Krzysiek

  • 12. Data: 2010-04-23 07:52:41
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Śniezka Drewkorn- zawiera teflon

    Bez sensu teflon tam stosować, gdzie tam tarcie występuje?

    Efekt może jest, ale tylko marketingowy.

  • 13. Data: 2010-04-23 08:06:27
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bez sensu teflon tam stosować, gdzie tam tarcie występuje?
    >
    > Efekt może jest, ale tylko marketingowy.

    Zabezpiecza przed wchłanianiem wody.
    O to chyba chodzi.
    Zreszta cena Drwkornu jest ok i 7 lat gwarancji więc mozna sie pokusic.
    Jesienią pomalowałem tym deski na płot i podbitkę. Na razie wszystko ok ale
    to dopiero pół roku.
    Pożyjemy zobaczymy

    Krzysiek

  • 14. Data: 2010-04-23 08:54:15
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > nie powninem ci tego radzić ale idĽ do najblizszego warsztatu
    > samochodowego popros o 10 litrówe zużytego oleju lub kup 30 gr litr i tym
    > pomaluj najlepsza skutecznosc

    było juz parę wątków na ten temat...
    same wady (śmierdzi, brudzi, brzydkie i toksyczne)
    i na dodatek nic nie daje - tzn.
    surowe drewno postoi dokładnie tak samo długo

  • 15. Data: 2010-04-23 08:55:55
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik qlphon napisał:

    > było juz parę wątków na ten temat...
    > same wady (śmierdzi, brudzi, brzydkie i toksyczne)
    > i na dodatek nic nie daje - tzn.
    > surowe drewno postoi dokładnie tak samo długo

    Dziwne,
    zawsze działało. Jak rozumiem oleje do olejowania to również ściema ?

    pzdr.
    rafał

  • 16. Data: 2010-04-23 09:00:54
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Dziwne,
    > zawsze działało. Jak rozumiem oleje do olejowania to również ściema ?

    jesli to przepracowany olej silnikowy to tak, ściema

  • 17. Data: 2010-04-23 09:22:44
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > jesli to przepracowany olej silnikowy to tak, ściema

    Pozwolę się nie zgodzić. Dziadek tak zaimpregnował sztachety 40 lat temu i nic im się
    nie dzieje.

  • 18. Data: 2010-04-23 09:31:59
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Zabezpiecza przed wchłanianiem wody.
    > O to chyba chodzi.

    Teflon ma być śliski a nie zabepieczać przed wodą. Przed wodą zabezpieczają
    inne składniki farby.

    Zgoda.

  • 19. Data: 2010-04-23 09:37:14
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Teflon ma być śliski a nie zabepieczać przed wodą. Przed wodą
    > zabezpieczają inne składniki farby.

    To by się w sumie zgadzało. Zauważyłem własnie że w trakcie deszczu na
    deskach pomalowanych Drewkornem robią sie takie kropelki wody i dosyć szybko
    to spływa w dół. Moze własnie po to ten teflon.

    > Zgoda.

    Paragony trzymam.
    W wszelkiej masci gwarancje za bardzo nie wierze ale jakby co to bede
    reklamował.
    Tym bardziej ze terez znowu troche z drewna robie róznych rzeczy i dalej
    maluje Drewkornem

    Krzysiek

  • 20. Data: 2010-04-23 09:38:01
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Pozwolę się nie zgodzić. Dziadek tak zaimpregnował sztachety 40 lat temu i
    > nic im się nie dzieje.

    Jakby nie impregnował to byłoby to samo.

    Ojciec "impregnuje" tak stodołę.

    Mech i tak rośnie na tej impregnacji :-)

    Ale zaimpregnowałem deski fobosem - solny impregnat do drewna i powiem Wam,
    że też pleśń rośnie na impregnacie.

    Ja pierdzielę lepiej chyba niczym nie impregnować tylko zapewnić dostęp
    powietrza i starczy.

    Pozdrawiam

    Jacek