  • 1. Data: 2012-08-21 23:09:23
    Temat: Czym zaślepić trójnik w kominie ceramicznym?
    Od: nadir <n...@h...org>

    Zamiast kominka na piętrze będzie kocioł na paliwo stałe w piwnicy.
    Ponieważ komin spalinowy jest jeden, a na etapie budowy nie było jeszcze
    pewne na co się zdecydujemy kazałem zamontować 2 trójniki w kominie
    systemowym, bodajże TONA.
    Teraz jeden z tych otworów trzeba zaślepić i zamurować, i nie wiem jak
    to najlepiej zrobić.
    Myślałem, że są jakieś gotowe zaślepki, które można przykleić takim
    samym spoiwem, którym był montowany komin ale nic nie mogę znaleźć.
    Czym to zatkać?

  • 2. Data: 2012-08-22 08:24:42
    Temat: Re: Czym zaślepić trójnik w kominie ceramicznym?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 sierpnia 2012 23:09:23 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
    > Czym to zatkać?

    Gliną

  • 3. Data: 2012-08-22 09:14:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Gliną

    Taką zwykłą jaką mam w ogrodzie czy jakąś specjalistyczną?
    Poza tym glina po wyschnięciu kurczy się, jak będzie potem ze szczelnością?

  • 4. Data: 2012-08-22 09:20:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 sierpnia 2012 09:14:05 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
    > Użytkownik Kris napisał:

    > Taką zwykłą jaką mam w ogrodzie czy jakąś specjalistyczną?
    >
    > Poza tym glina po wyschnięciu kurczy się, jak będzie potem ze szczelnością?
    Taką zwykłą gliną z której robia cegły. Zmieszaj ją ze żwirem zrób zaprawę i zalep
    otwór. wstaw tam najwyżej kawałek cegły, szamotu czy czegoś podobnego.

  • 5. Data: 2012-08-24 09:41:18
    Od: ".:Artur:." <p...@o...pl>

    Jak masz materiał płaski aby wykonac dekiel to masz z górki. Kup sobie tem
    gdzie sprzedaja kominy sytemowe taki kit do uszczelenienia kominow. Każda
    systemowka to ma. Ja jak kupowalem komin z lmzo to mialem spakowny klej nic
    nie musialem dokupowac. Powiedziano ze jak braknie czego to dac znac
    dostarczą pewnie jakby Heniowi sie zaduzo tego wycisnelo do komina przy
    klejeniu rur.
    .:Artur:.

  • 6. Data: 2012-08-25 21:51:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik .:Artur:. napisał:
> [...]
    > nie musialem dokupowac. Powiedziano ze jak braknie czego to dac znac
    > dostarczą pewnie jakby Heniowi sie zaduzo tego wycisnelo do komina przy

    Tak też zrobię.
    Ponieważ glina na moim ogródku okazała się jakąś kaszaną wymieszaną z
    ziemią, a głębiej nie chciało mi się kopać, to kupiłem w Castoramie
    cegły szamotowe i jakiś specjalny klej do tego.
    Będą się bawił w cięcie, składanie i sklejanie.