  • Data: 2019-02-23 15:45:20
    Temat: Re: Czyste powietrze :)
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 23 lutego 2019 15:12:07 UTC+1 użytkownik l...@g...com napisał:
    > Żeby jeszcze chcieli ten gaz podciągnąć do odbiorców. Mam gazociąg 100 m od siebie
    i wg PGNiG brak technicznych moźliwości.

    Ja mam jeszcze mniej.Prywatna firma, które u nas zbudowała u nas rurociągi
    i jest dystrybutorem gazu, zawinszowała sobie ( wcześniej) 12 tysięcy ze
    podłączenie, plus standardowe koszty.Mała uliczka, 10 domów.Nikt nie był
    zainteresowany, każdy ma kotłownię w piwnicy.Więc i ja swoją zrobiłem, choć
    w komórce.Kotłownia na groszek kosztowała 30% kosztów gazowej.Koszty utrzymania
    niższe, choć kocioł chodzi na połowie mocy.Tyle, że czuję czym palą
    sąsiedzi.Nie, no, spoko, węglem też.