  • Data: 2018-08-24 12:26:08
    Temat: Re: Do Zenka - fotele kinowe
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    24 Aug 2018 09:45:01 GMT, Mateusz Viste

    > Już się widać zamortyzowały. A sprzedać za nic wychodzi taniej niż płacić
    > za utylizację.

    W sumie dostali 7 baniek na remont, to co się będą rozdrabniać i oddają pół
    darmo fotele w bardzo dobrym stanie. :P Niemniej nadal cieżko to
    zakwalifikować jako fotele kinowe.

    > Nie jestem kinowym koneserem, ale podejrzewam że argument jest ten sam co
    > u ludzi którzy jeżdżą zabytkowymi samochodami, bawią się komputerami z
    > lat osiemdziesiątych czy też słuchają RMF FM na lampowej Rapsodii.

    Ale to nadal nawet z nazwy nie są fotele kinowe, tylko teatralne. Mówiąc
    wprost, trudno w nich o relaks jaki powinien towarzyszyć kinowemu
    klimatowi.

    --
    Pozdor
    Myjk