    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Docieplenie domu, styropian i ju? nic nie wiem
    Date: Tue, 17 May 2011 09:07:27 +0200

    Dnia 16-05-2011 o 13:47:57 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niepotrzebnie sie uniosłeś przeciez gość nic takiego nie napisał
    Moze Ciebie to nie rusza, mnie tak.

    > Prawdę mówiąc nie spotkałem sie jeszcze z sytuacją żeby ceny były rózne
    > w zalezności od grubości.
    Tak? zobacz w LeroyMerlin, na allegro. Jak kupowałem już prawie trzy lata
    temu
    to różnica była.

    > Piszesz ze jesteś fachowcem a proponujesz w ciemno 15cm a nie wiesz
    > nawet jakiej grubości mur ma autor.
    Wyobraź sobie że w przeciwieństwie do ciebie mam doświadczenie i wiem
    jak takie mury były budowane, sam też taki ocieplałem, w 1995 roku
    na taki mur dałem 10cm styro !!! wtedy na ocieplenie nowych domów dawali
    5cm :)

    A powienieneś zauważyć że autor
    > wątku wspomniał że ma podwójny mur ze szczelina powietrezną wiec bardzo
    > prawdopodobne że już sciana ma grubość ze 40-50cm. Dodaj wtedy te Twoje
    > proponowane 15cm styro i pomyśl co z tego wyjdzie.
    A co ma wyjść? b ędzie miał mur zrobiony dobrze, przeczytaj dokładnie co
    mu napisałem.

    Bo czasami moze się
    > okazac że w tej konkretnej sytuacji 5- 8cm jest najbardziej optymalne.
    A potem wymieni okna i okaże się że mur jest najgorszy, ty mu tak samo
    proponujesz
    jak ten 'fachowiec' od ociepleń. Poczytaj cały wątek i nie błądź.

    --
    Pozdr
    JanuszK