  • 51. Data: 2016-06-22 16:28:12
    Temat: Re: Dom do dyskusji
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 14:51:51 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Widzisz, a my właśnie bardzo doceniamy takie połączenie całkowite lub
    > częściowe kuchni z salonem. Bo dzięki temu zarówno w codziennym życiu,
    > jak i podczas jakichś imprez osoba, która musi siedzieć w kuchni i coś
    > przygotowywać nadal jest z innymi domownikami, uczestniczy w
    > ewentualnych rozmowach itp., a nie jest skazana na banicję w osobnym
    > pomieszczeniu.

    Ale to jest czasem przydatne. Idziesz niby po musztarde, a tu z kumplami po
    cichaczu walisz tajna kolejke, jak zony nie widza. A jak wiadomo czego oczy
    nie widza tego sercu nie zal :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 52. Data: 2016-06-22 16:33:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 16:00:38 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    > Zmywarek używam od 25 lat, albo lepiej. A ociekacz i tak jest używany.
    > Również do odciekania warzyw/owoców po umyciu.

    Taki w szafce nad zlewem?

  • 53. Data: 2016-06-22 17:27:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    nadir wrote:

    > Ja nie piszę o cenie i problemach wykonawczych, tylko o tym, że uciu ma
    > w tej kuchni mało miejsca na szafki wiszące.

    też kiedyś tak myślałem.
    teraz m szafkę 250x40 wiszącą i jakby jej nie było też bym nie zauważył
    problemu

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2016-06-22 17:32:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > wkurza. Zmywarka chocby nie wiem jak byla cicha to i tak bedzie halasowac

    nie będzie.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2016-06-22 17:52:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    uciu wrote:

    > Cześć
    >
    > Doradzcoe co byście tu zmienili.
    >
    > https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIcXN4V2d
    ET1dnbDA/view?usp=sharing

    > Może coś ulepszyć?

    sracz oddzielony od łazienki, nawet jeśli będzie miał 1.5m2
    +10 do czasu porannego wstawania

    /me nie rozumie czemu wszyscy chcą się kąpać z widokiem na sracz

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 56. Data: 2016-06-22 19:51:29
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > nie, ma być gaz lub PC... to tesz jeszcze otwarty temat, choć raczej zostane
    > przy gazie

    No to tym lepiej. Zastanów się nad kotłem z zamkniętą komorą. Czerpnie
    i komin masz jedną rurą przez ścianę. Odpada budowa komina. Odpadają
    problemy z wentylacją mechaniczną, okap!

    > rozkład mebli jest przypadkowy by bylo widać gdzie jest kuchnia a gdzie
    > łazienka

    Ale chodzi mi o koncepcje kuchni. Nie wiem czy do tej pory mieszkałeś w
    domu. Duża kuchnia z wygodnym stołem staje się centrum życia domowego.
    Odpada noszenie jedzenia i narzędzi do salonu. A znowu siedząc w
    salonie nie drażni cię widok sterty garów w kuchni :) jest więcej
    zalet, np. zapachy z gotowania nie roznoszą się wszędzie.

    > na strych - chce tradycyjne schody a nie wyłaz

    Szkoda miejsca, na rysunku masz wyłaz w garażu, dlatego to pytanie
    było. Chyba że przewidujesz użytkowe.

    Wojtek

  • 57. Data: 2016-06-22 20:06:30
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > A po kiego? Według mnie tak, jak jest w projekcie jest optymalnie. Można
    > rozważyć przesuwne drzwi od strony salonu, jakby raz do roku chciało się
    > faktycznie tą kuchnię od salonowych pomieszczeń oddzielić.

    Kilka razy dziennie nosić całą graciarnie kuchnia-salon :( I za każdym
    razem wypada posprzątać. I w pośpiechu coś się wyleje na dywan. Tak "na
    oko" kuchnie bym powiększył do krawędzi okna przy stole. Ale to moje
    osobiste zdanie, nie będę tam mieszkał.

    > Dlaczego? Ja mam i nie widzę w tym jakiegoś problemu. W dzień przynajmniej
    > światło naturalne jest, a i spojrzeć można, co tam sąsiad robi w ogrodzie ;)

    Już inni podali sporo przykładów. U mnie przeniesienie zlewu pod okno
    było powodem zakupu zmywarki :)
    Wojtek

  • 58. Data: 2016-06-22 21:05:07
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-06-22 16:33, Kris wrote:
    > Taki w szafce nad zlewem?

    Tak. Mamy raczej dużą kuchnie i z miejscem w szafkach nie ma problemu.
    Natomiast wolimy mieć ociekacz w szafce, a nie luzem na blacie/zlewozmywaku.

    Piotrek

  • 59. Data: 2016-06-22 21:31:27
    Od: quent <x...@x...com>

    On 22.06.2016 15:56, nadir wrote:

    > Ja nie piszę o cenie i problemach wykonawczych, tylko o tym, że uciu ma
    > w tej kuchni mało miejsca na szafki wiszące.

    Miałem uciu-owi odpisać...

    A jak mało miejsca na szafki wiszące to może w szufladach sie pomieści
    wszystko, tak wygodniej... o ile jest wystarczająco dużo miejsca pod blatami

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 60. Data: 2016-06-22 21:40:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 21:05:08 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    > Tak. Mamy raczej dużą kuchnie i z miejscem w szafkach nie ma problemu.
    > Natomiast wolimy mieć ociekacz w szafce, a nie luzem na blacie/zlewozmywaku.
    I te warzywa owoce też do szafki nad zlewem do ociekacza pakujesz?
    Nie rozumie zresztą po co ociekacz do owoców i warzyw-wrzucam do zlewu zlewam wodą i
    za chwile suche.*
    *To żona i cora bo ja owoce bez mycia jadam.