  • 41. Data: 2016-06-22 13:55:15
    Temat: Re: Dom do dyskusji
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-06-22 o 13:04, uciu pisze:

    > własnie nad tym myśle czy nie lepiej dać tam słup i 2 okna przylegałyby do słupa.
    Wyszłoby taniej a i łatwiej to zrobić... ale zona chce narożnik:-)

    Albo duże okno narożne, albo szafki wiszące, macie mało ścian w tej
    kuchni a dużo "otworów" i nie ma gdzie tego powiesić a filar też sprawy
    nie załatwi. Może jedno okno Wam wystarczy? ;)

  • 42. Data: 2016-06-22 14:00:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 13:17:57 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Kuchnia otwarta w pelni na salon to dzielo szatana :)
    > Ja mam tak powiedzmy polotwarta (otwor ok 1,2-1,3m szeroki na 2,2) i czasem
    > wkurza. Zmywarka chocby nie wiem jak byla cicha to i tak bedzie halasowac
    > (pompa moze byc cicha ale naczynia beda i tak trzaskac). Krzatajaca sie
    > osoba w kuchni przeszkadza totalnie w ogladaniu TV (na szczescie tego
    > nie robie za czesto wiec mi to tak nie przeszkadza). Otwarta calkiem -
    > moim zdaniem blad i projektanci chyba juz od tego odchodza, bo zorientowali
    > sie, ze przestrzen przestrzenia ale jakies strefy trzeba zachowac zamkniete.

    W pełni się zgadzam z tym co napisałeś- na szczęście na etapie budowy ścian
    działowych kazaliśmy kuchnie zamknąć. I nie żałujemy

  • 43. Data: 2016-06-22 14:06:00
    Od: quent <x...@x...com>

    On 22.06.2016 13:17, Adam Sz. wrote:

> [...]
    > pojdziesz w gosci to sobie bedziesz mogl zone kumpla poogladac pod prysznicem?

    Półotwarta jest OK. Ważne, żeby nie było widać messu na blatach siedząc
    w jadalni czy w salonie.
    Całkiem bym nie zamykał bo kuchnia to miejsce w którym kwitnie życie
    towarzyskie na każdej imprezie ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 44. Data: 2016-06-22 14:09:10
    Od: quent <x...@x...com>

    On 22.06.2016 13:55, nadir wrote:

    > Albo duże okno narożne, albo szafki wiszące, macie mało ścian w tej
    > kuchni a dużo "otworów" i nie ma gdzie tego powiesić a filar też sprawy
    > nie załatwi. Może jedno okno Wam wystarczy? ;)

    Mam w domu 2 takie okna i jakoś problemów wykonawczych, użytkowych ani
    cenowych nie było. Kosztowały tyle samo co zwykłe.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 45. Data: 2016-06-22 14:51:50
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-06-22 o 13:17, Adam Sz. pisze:
    > Kuchnia otwarta w pelni na salon to dzielo szatana :)
    > Ja mam tak powiedzmy polotwarta (otwor ok 1,2-1,3m szeroki na 2,2) i czasem
    > wkurza. Zmywarka chocby nie wiem jak byla cicha to i tak bedzie halasowac

    Tu się zgodzę, zwłaszcza moja stara hałasuje strasznie.

    > (pompa moze byc cicha ale naczynia beda i tak trzaskac). Krzatajaca sie
    > osoba w kuchni przeszkadza totalnie w ogladaniu TV (na szczescie tego
    > nie robie za czesto wiec mi to tak nie przeszkadza). Otwarta calkiem -

    Już kurcze bez przesady... Jak się jakiś konkretny film ogląda, to
    zwykle nikt wtedy obiadów na tydzień nie gotuje. A tak w ciągu dnia, to
    myślę, że można przeżyć, że ktoś się w kuchni kręci.

> [...]
    > pojdziesz w gosci to sobie bedziesz mogl zone kumpla poogladac pod prysznicem?

    Widzisz, a my właśnie bardzo doceniamy takie połączenie całkowite lub
    częściowe kuchni z salonem. Bo dzięki temu zarówno w codziennym życiu,
    jak i podczas jakichś imprez osoba, która musi siedzieć w kuchni i coś
    przygotowywać nadal jest z innymi domownikami, uczestniczy w
    ewentualnych rozmowach itp., a nie jest skazana na banicję w osobnym
    pomieszczeniu.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 46. Data: 2016-06-22 15:05:42
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 14:51:51 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Tu się zgodzę, zwłaszcza moja stara hałasuje strasznie.

    mówi sie żona a nie stara

    b.

  • 47. Data: 2016-06-22 15:24:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 22 Jun 2016 14:06:00 +0200, quent

    > Półotwarta jest OK. Ważne, żeby nie było widać messu
    > na blatach siedząc w jadalni czy w salonie.

    Prawda, stąd u mnie jest barek stanowiący separację kuchni od jadalni.
    Natomiast wizualną separację kuchni od salonu stanowi słupek konstrukcyjny,
    ale celowo go dodatkowo pogrubiłem. Jeśli obecnie miałbym sugerować
    zamykanie kuchni, to tylko jeśli nie ma w pobliżu jadalni i jest w domu
    wentylacja grawitacyjna przez co zapachy z _pichcenia_ , co nie zawsze jest
    tożsame z zapachem samych potraw, mogą się roznosić. Poza tym otwarta
    kuchnia jest o tyle wygodna, że nie trzeba się wydzierać będąc w salonie.

    > Całkiem bym nie zamykał bo kuchnia to miejsce w którym kwitnie życie
    > towarzyskie na każdej imprezie ;-)

    Też prawda! Dlatego moja kuchnia ma 20m2 i jest niewiele mniejsza niż
    salon. ;>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 48. Data: 2016-06-22 15:25:50
    Od: quent <x...@x...com>

    On 22.06.2016 15:05, Budyń wrote:

    > mówi sie żona a nie stara

    Ze zmywarką się ożeniłeś ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 49. Data: 2016-06-22 15:56:27
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-06-22 o 14:09, quent pisze:

    > Mam w domu 2 takie okna i jakoś problemów wykonawczych, użytkowych ani
    > cenowych nie było. Kosztowały tyle samo co zwykłe.

    Ja nie piszę o cenie i problemach wykonawczych, tylko o tym, że uciu ma
    w tej kuchni mało miejsca na szafki wiszące.

  • 50. Data: 2016-06-22 16:00:38
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-06-22 08:10, Kris wrote:
    > W momencie gdy kupiłem zmywarkę zmieniłem duży zlew na niewielki
    jednokomorowy(40na40 chyba). A ociekacz z szafki wyleciał i pojawiły się normalne
    polki na kubki itp.
    > Teraz żałuję tylko że nie przewidziałem miejsca na 2 zmywarki.

    Zmywarek używam od 25 lat, albo lepiej. A ociekacz i tak jest używany.
    Również do odciekania warzyw/owoców po umyciu.

    Piotrek