  • 61. Data: 2016-06-23 02:13:52
    Temat: Re: Dom do dyskusji
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-06-22 o 13:01, Myjk pisze:
    > tak
    >
    > Eee... to jest żyrandol, taki sam jak w jadalni. :) Ale nie jestem doń
    > przekonany, bo to kurzołap ;)

    Aaa OK :) Bo tak jakoś na tej wizualizacji mi wyszło, że kopuła, jak
    byłem w widoku "RTV" ;)

    Kżyho

  • 62. Data: 2016-06-23 02:15:22
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-06-22 o 16:28, Adam Sz. pisze:

    > Ale to jest czasem przydatne. Idziesz niby po musztarde, a tu z kumplami po
    > cichaczu walisz tajna kolejke, jak zony nie widza. A jak wiadomo czego oczy
    > nie widza tego sercu nie zal :)

    Cóż... widać moja żona inna, bo nie ma z tym problemu, że z kolegami tą
    kolejkę machnę i się chować nie muszę ;)

    Kżyho

  • 63. Data: 2016-06-23 08:12:07
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 22.06.2016 o 14:09, quent pisze:

    > Mam w domu 2 takie okna i jakoś problemów wykonawczych, użytkowych ani
    > cenowych nie było. Kosztowały tyle samo co zwykłe.

    Mi chodziło tylko o techniczne rozwiązanie. Zawsze się bałem, ze w roku
    może się wilgoć zbierać/skraplać. Chociaż muszę przyznać, że technologia
    w oknach PCV nie stoi w miejscu. Okna moich rodziców kupione dobre
    naście lat temu i to co obecnie jest u mnie w domu kupione 3lata temu to
    przepaść. Może i faktycznie nie ma co się bać i robić takie okna gdzie
    się tylko da. Bo muszę przyznać, od środka takie okno narożne jest
    bardzo efektowne.

    --
    GreDi

  • 64. Data: 2016-06-23 08:24:10
    Od: quent <x...@x...com>

    On 23.06.2016 08:12, GreDi wrote:

> [...]
    > przepaść. Może i faktycznie nie ma co się bać i robić takie okna gdzie
    > się tylko da. Bo muszę przyznać, od środka takie okno narożne jest

    U mnie nie ma żadnych w zasadzie technologicznych voodoo z tym. Jest po
    prostu słupek z PCV na rogu i do obu boków montowane są skrzydła
    zwykłych okien.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 65. Data: 2016-06-23 08:27:54
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 22.06.2016 o 13:04, uciu pisze:

    > mam kominek w domu na wsi....wiec znam uroki kotłowni w domu- i ja nie chce ale
    zona tak:-/
    Jeżeli chodzi o zachowanie czystości to lokalizacja jest dobra.
    natomiast jeżeli macie w planach dogrzewać się nim to powinien znajdować
    się bliżej środka domu.

    > raczej będę chciał przesuwne 2x135 ale zobaczymy jak ceny:-)
    Idź tą drogą nawet kosztem znacznej dopłaty. Wiem, że swoje się
    najlepiej chwali, ale mam i sobie chwalę :D
    Drzwi przesuwne świetnie doświetlają pokój dzienny a po 2 otwarte na
    roścież pozwalają się minąć z kimś w samych drzwiach (np. ty niesiesz 4
    kubki herbaty na taras, a dzieci zapie* na pełnej ku*ie :), taki
    klasyk). Zero opamiętania jak można wybiec z pokoju na dwór i z
    powrotem, w szczególności jak pojawią się goście z innymi dziećmi.
    Sytuacja nie do opanowania. :)

    > własnie nad tym myśle czy nie lepiej dać tam słup i 2 okna przylegałyby do słupa.
    Wyszłoby taniej a i łatwiej to zrobić... ale zona chce narożnik:-)

    Zmieniłem zdanie, poczytałem trochę. :) Ramy PCV są znacznie cieńsze, w
    szczególności jak zdecydujesz się zrobić z tych okien witryny. Tak czy
    inaczej, wygląda na to że problem był tylko w mojej głowie. :) Z tego co
    czytałem, to działa. Nie ma potrzeby budowania słupa betonowego. PCV
    daje radę.

    --
    GreDi

  • 66. Data: 2016-06-23 08:30:56
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 21:31:25 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > A jak mało miejsca na szafki wiszące to może w szufladach sie pomieści
    > wszystko, tak wygodniej... o ile jest wystarczająco dużo miejsca pod blatami

    szafek wiszących nie przewiduje :-)

    okno narożne ma być 45cm nad blatem wiece nie ma problemu z postawieniem czegoś - coś
    jak tu
    https://www.domywstylu.pl/projects/realizacje/amelia
    _r09.jpg

    uciu

  • 67. Data: 2016-06-23 08:32:18
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 22.06.2016 o 15:24, Myjk pisze:
    > Też prawda! Dlatego moja kuchnia ma 20m2 i jest niewiele mniejsza niż
    > salon. ;>

    Zazdroszczę Ci. Mój następny dom będzie miał kuchnię porównywalną
    metrażem z salonem. :) Nawet kosztem wyjęcia m? z salonu :)

    --
    GreDi

  • 68. Data: 2016-06-23 08:36:15
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 23.06.2016 o 02:15, Kżyho pisze:
    > Cóż... widać moja żona inna, bo nie ma z tym problemu, że z kolegami tą
    > kolejkę machnę i się chować nie muszę ;)

    Na wszystko przyjdzie swoja pora :P

    --
    GreDi

  • 69. Data: 2016-06-23 08:42:38