    From: "Zbyszek Wiśniewski" <k...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Date: Wed, 15 Dec 2010 07:15:29 +0000 (UTC)

    > Kaszpir - nie wnikam w cene (dla mnie wysoka choc zalezy ile dzialka
    > jest warta) ale standard "pod klucz" to zupelnie co innego. Z tego co
    > rozumiem to Ty dostaniesz dom z golymi scianami i wylewkami. Skoro

    ten sam dom był oferowany także w stanie pod klucz w cenie 350tys , więc
    wykonawca życzył sobie 30tys za stan pod klucz.
    W cenie była zabudowa kominka i kominek także ...

    Tak jak pisałem z mojej strony jest zrobienie ogrodzenia , pomalowanie ścian
    wewnątrz , wstawienie drzwi wewnętrznych , położenie paneli i kafli (choć też
    nie wszędzie bo w kotłowni i garażu będą) , kupno armatury (kabina , wanna,
    umywalki, sedes) i to wszystko i mogę się wprowadzać ...

    NIC więcej nie muszę robić ...

    Jak dla mnie cena jest bardzo dobra. Nic tańszego o podobnym standardzie i z
    działką tak blisko miasta nie znalazłem. Znalazłem za to oferty dużo dużo
    droższe ...