  • Data: 2018-02-17 20:06:09
    Temat: Re: Dom z kontenera .CD.
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Para w wełnę nie wchodzi a wychodzi, a membrana chroni przed wodą i
    > wiatrem.
    > -- Pozdr Janusz

    Para tak samo w wełnę wchodzi jak i wychodzi, w zależności od pogody i
    różnicy wilgotności, gdy będzie zimno i wilgotno, to będzie przechodziła
    przez tą membranę i się na wełnie wkraplała.
    No chyba że ty wiesz lepiej że ta para jest mundrzejsza ode mnie i lepiej
    wie w którą stronę ma przez tą membranę prfzenikać?
    A odnośnie tej wodoodporności, to ja bym tak bardzo tej papce marketingowej
    nie ufał. Te membrany mają niską odporność na światło słoneczne, więc po
    pewnym czasie nawet od leżenia dziury się porobią,od promyków słońca
    wpadających dziurami pod pokrycie.