    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    Date: Mon, 27 Sep 2010 09:49:50 +0200
    <o...@l...dom> <i7b1np$m0s$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom>
    <4c99b835$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99da7a$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MmDlm$Irb@mike.oldfield.org.pl>
    <4c9c8ba7$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MnGHy$IsH@mike.oldfield.org.pl>
    <4c9d0cbd$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MnlsQ$IsV@mike.oldfield.org.pl>
    <i7l8en$v9l$1@news.onet.pl> <4c9f0ad4$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7n8oo$93r$1@news.onet.pl> <4c9f54ca$0$22798$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7nshi$uol$1@news.onet.pl> <4c9fec2d$0$27044$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4c9fec2d$0$27044$65785112@news.neostrada.pl...

    > Idź do Ikei i zobacz jak fajnie można urządzić 25m2.

    Daj spokój. Nie lubię tekturowych mebli :D
    Poza tym większość produktów Ikei mnie się nie podoba.

    > Zapchlenie usuwamy porządkami i remontem.

    Choćbyś niewiem ile perfum wylał i gipsówek porobił to i tak stary budynek
    jest starym budynkiem.
    Porządki i remonty to tylko takie perfumowanie brudnego du....ska :)

    > W Warszawie ciężko cieszyć się życiem mając do zapłaty 2x większe OC,
    > czynsz i jadąc dokądkolwiek godzinę z hakiem. Z mojej pipidówy w godzinę
    > lub półtorej docieram do dowolnego miejsca Berlina, Drezna, Wrocławia
    > podobnie jak mieszkający w Warszawie do dowolnego miejsca Warszawy. W
    > ciągu godziny lub półtorej mogę nurkować lub pływać nad krystalicznie
    > czystym jeziorem, na nartach w górach, spływie kajakowym, docieram nad
    > pięć lotnisk komunikacyjnych i drugie tyle aeroklubowych.

    Z Okęcia w godzinę można dotrzeć do wielu miast i stolic Europy. Przecie to
    tylko kwestia organizacyjna i chęci. Tylko jakie to ma znaczenie ?
    Niestety Ty jednak nie widzisz "drugiej strony medalu". Otóż mieszkając w
    większym mieście o wiele łatwiej jest robić interesy, łatwiej skończyć dobrą
    szkołę i łatwiej jest znaleźć dobrą pracę, jeżeli ktoś nie chce samodzielnie
    prowadzić interesów.
    Osobiście współczuję Ci, że mieszkasz w Żarach lub też w okolicach Żar. To
    jest typowa zaściankowa mieścina, o której zapomniał świat, rząd, a nawet
    sam Bóg :D Tylko dzięki otwarciu granicy z Niemcami trochę się ruszyło, ale
    i tak jest to zadupie, na którym rządzą mafie.
    Jeżeli chodzi o Żary, Żagań, Bolesławiec, Węgliniec to dość dobrze znam te
    miasta jak i okolice Przewóz, Potok, Łęknica, Lubsko oraz bliżej Zielonej
    Góry: Babimost, Kargowa, Linie, Wojnowo. Bywałem dość często w tamtych
    okolicach i czasami jeżdżę. Mile wspominam urok czystych jak kryształ
    jezior, ale mieszkać tam to dla mnie byłaby mordęga. Brak życia i gwaru oraz
    kontaktu z ludźmi. Fajne na wyjazd i w ramach urlopu wypoczynkowego, ale nie
    po to, żeby tam mieszkać i robić interesy. Poza tym to co dla przyjezdnych
    stanowi atrakcję i urok to dla miejscowych staje się szarą ponurą
    rzeczywistością. Spośród moich znajomych, których tam miałem większość
    stamtąd pouciekała do większych miast. Sam chętnie uciekłbym ze swojego
    miasta, które uważam za troszkę większą wiochę :D