  • 141. Data: 2010-09-24 19:02:40
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ikselka napisał:
    > Oczywiście, że można. Trzeba mieć tylko zdolność kredytową.

    A ja myślę, że nie tylko o zdolność tu chodzi...
    Bardziej chodzi o samodyscyplinę przy wydawaniu pieniędzy, szczególnie
    tych, których się jeszcze nie zarobiło :-)

    Po co później 'robić na zjedzony już chleb'...

    Mogłem wziąć duuużo więcej, niż wziąłem, ale nie chciałem, bo...

  • 142. Data: 2010-09-24 19:36:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2010 20:14:00 +0200, M napisał(a):

    > Ja też. Liczę ok. 3000zł za 1m^2 całość

    Stan surowy - bez podłóg i tynków oraz ocieplenia. Tak.

  • 143. Data: 2010-09-24 19:40:21
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 24-09-2010 o 10:11:35 Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > a jak się ma trzy łazienki to trochę ich idzie. I akurat żonie podobają
    > ===================================
    >
    > Tylko trzy łazienki???
    > Czemu nie pięć?
    Bo tyle mi wystarczy :)
    jedna na dole i dwie na górze, jedna chłopców, druga nasza, KPW?
    Oprócz tego mam pralnię, spiżaranię, garderobę, siłownię, warsztat
    itd.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 144. Data: 2010-09-24 19:42:03
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 24-09-2010 o 10:14:29 Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    napisał(a):

    > Znaczy się jest OK budować dom z trzema łazienkami przy użyciu kredytu
    > spłacanego 30 lat???
    I w czym masz problem? Nikt cię nie zmusza do kupowania na kredyt, ty
    oszczędzaj może ci
    się uda coś kupić zanim jeszcze będziesz miał zdrowie żeby się tym
    nacieszyć.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 145. Data: 2010-09-24 19:44:23
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 24-09-2010 o 13:13:38 Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    napisał(a):

    > Czemu nie brać od razu kredytu na dwa domy i trzy samochody? Przecież
    > drugi domek nad morzem to praktyczna rzecz.

    > Dopiero po 30 latach. Do tego czasu właścicielem jest bank.
    Nieprawda, ja jestem właścicielem, a bank tylko siedzi na hipotece,
    a to nie to samo co bank właściciel.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 146. Data: 2010-09-24 19:44:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2010 21:44:23 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

    > Nieprawda, ja jestem właścicielem, a bank tylko siedzi na hipotece,
    > a to nie to samo co bank właściciel.

    Przestań spłacać kredyt, to się dowiesz, kto jest właścicielem.

  • 147. Data: 2010-09-24 19:47:02
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 24-09-2010 o 10:26:09 widow <w...@w...gazeta.pl> napisał(a):

    > to jest tzw. budowanie dla "prestiżu",
    Głupi jesteś i tyle. Dla prestiżu to są domy za ciężkie miliony
    a tutaj jest mowa o stosunkowo małym domu.

    a oficjalnie dla wygody:]
    A ty niewolniku w czym mieszkasz?

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 148. Data: 2010-09-24 20:01:37
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 24-09-2010 o 11:19:23 Kris <k...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > 2432)
    > Zameldowanie nie wymaga żadnych pozwoleń czy odbiorów - wyrok NSA II
    > SA/Łd
    > 1963/00 z dnia 2002.06.19: "Nie jest rzeczą organu właściwego w sprawach
    > ewidencji ludności dokonywanie oceny, czy określony obiekt budowlany
    > nadaje
    > się na miejsce ludzi w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i prawa
    > zagospodarowania przestrzennego i uzależnianie od tej oceny możliwości
    > zameldowania."
    > Rozdzielmy zatem organa meldunkowe od nadzoru budowlanego, a dokładniej

    Dzięki, to trochę mnie pocieszyłeś :) nie wiedziałem o tych zmianach.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 149. Data: 2010-09-24 20:04:16
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-09-24 21:36, Ikselka pisze:

    > Stan surowy - bez podłóg i tynków oraz ocieplenia. Tak.

    Czy dobrze rozumiem? Za stan surowy domu ok. 150m^2 zapłaciłaś prawie
    pół miliona zł?

    M.

  • 150. Data: 2010-09-24 20:10:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Werbiński pisze:

    > Temu założeniu można postawić naprzeciw równie chwiejne założenie, że
    > ceny nieruchomości będą rosły,

    Chwiejne?

    > sytuacja polityczna się nie zmieni,

    Co sugerujesz? Powrót komunizmu i ogólne wywłaszczenie? ;->

    > dług wewnętrzny się nie zwiększy, nie będzie wojny przez kilkadziesiąt lat.

    Oczywiście twoje ciułane w banku oszczędności przed wojną są
    zabezpieczone, tak? ;-> I przed drastycznymi zmianami politycznymi, hmm? ;->

    > Maybachów i RR jeździ tam po miastach sporo więcej niż w Warszawie.

    Wiesz, tak jest tak jakby "ciut" większa populacja, nie zauważyłeś?

    I skoro tak ci się tam podoba - droga wolna. Kup sobie tanio mieszkanko
    za 5-letnie oszczędności. Chyba nawet wiem, gdzie za tyle mógłbyś kupić
    - jeden blok im się przewrócił, więc przecenią lokalne ;->