  • 391. Data: 2010-10-01 09:45:31
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.09.2010 13:22, Jan Werbiński pisze:

    > A ja mówię o porównywaniu inwestycji itp

    Nie dość, że jest to nie na temat, to jeszcze porównujesz arbitralne -
    nie biorąc pod uwagę, że bezpośrednie porównanie bez uwzględnienia
    różnic jest głupie.

    > Dzięki, ale jesteś oszustem. Nie możesz dać czegoś, co już jest moją
    > własnością.

    Jesteś idiotą, skoro nie zrozumiałeś przytyku do "księżycowych porównań".

  • 392. Data: 2010-10-01 09:49:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.09.2010 13:20, Jan Werbiński pisze:

    > Tak, to też jest spekulacja, a Ty naprawdę nie rozumiesz znaczenia tego
    > słowa.
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Spekulacja
    > "Spekulacja - jeden z rodzajów transakcji sprzedaży określonej rzeczy.
    > Celem spekulacji jest osiągnięcie określonego dochodu poprzez
    > wykorzystanie przewidywanych zmian cenowych w określonym czasie pomiędzy

    Przewidywanych.

    Czytać nie umiesz, idioto - wyraźnie pisałem o wykorzystaniu
    okoliczności, jakie wystąpiły, ale nie kombinowanie i liczenie na
    hipotetyczne przyszłe zmiany.

    Ale cóż, dla ciebie kupowanie opału w okresie, kiedy jest on najtańszy
    to też spekulacja.

  • 393. Data: 2010-10-01 10:13:27
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:4ca5aad5$1@news.home.net.pl...

    c-kupil-dzialki-na-Ksiezycu,wid,12569679,wiadomosc.h
    tml?ticaid=1af93

    > Jak tamci mogli sprzedawać, to i ja mogę :-P

    Jak śmiesz sprzedawać moją działkę?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 394. Data: 2010-10-01 10:27:37
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:4ca5ac3e$1@news.home.net.pl...

    > W jakiej perspektywie i o ile?

    W perspektywie kilku do kilkunastu lat. Do poziomu sprzed kilku lat +
    inflacja + 5-10%.
    Z dużym prawdopodobieństwem, nigdy z pewnością.

    > Moje nieruchomości też. I co mi zrobisz? ;->

    Nic. Nie lubię chłopaków.

    > Ale (1) kredyty są wg. ciebie ZŁE, a poza tym (2) mowa była o uniknięciu
    > belkowego.

    Kredyty są bardzo złe i należy ich unikać. Zwłaszcza kredyty długoterminowe.
    Od odsetek płaci się belkowe, ale od zapłaconych odsetek tego podatku się
    zwykle nie odlicza.
    Obecnie jest bardzo wiele możliwości unikania belkowego mając kapitał wart
    ceny małego domku.

    > Ile, w którą stronę i w jakim czasie?

    A to już do wróżki. Albo, tfu! Do doradcy inwestycyjnego.

    > Nie zrozumiałeś? To nie bank płaci podatki od swoich zysków kapitałowych
    > na twojej lokacie, tylko ty płacisz od swoich zysków - a bank działa
    > jako twój automatyczny księgowy.

    A jak mam lokatę bezbelkową, to nie płaci. Natomiast w razie gdyby to było
    nielegalne odpowiada płatnik, którym jest bank.

    > Podobnie jak np. pracodawca odprowadzając zaliczki na podatek dochodowy.

    > Tak, ty.
    > [ciach]

    Ja???

    > Jesteś dziecinny - obrażasz się, jak zostajesz przyłapany na kłamstwie.

    Pewnie byś chciał dać klapsa?

    > Ojej, a czego? Powiedz? I też będą jeździć i zbierać trupy?

    Twojego na pewno zabiorą.

  • 395. Data: 2010-10-01 10:28:16
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:4ca5aced$1@news.home.net.pl...

    > A ty jesteś pedofilem. I agentem obcych.

    Łamiesz prawo nie zgłaszając przestępcy. Natychmiast szoruj na komisariat!

  • 396. Data: 2010-10-01 10:32:19
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:4ca5adbb$1@news.home.net.pl...

    > Nie dość, że jest to nie na temat, to jeszcze porównujesz arbitralne -
    > nie biorąc pod uwagę, że bezpośrednie porównanie bez uwzględnienia
    > różnic jest głupie.

    Pewnie, ze głupie, bo np ktoś mógłby dojść do wniosku, że wyższe niż w USA
    ceny są w Polsce absurdalne uwzględniając różnicę w zarobkach. :-)))

    > Jesteś idiotą, skoro nie zrozumiałeś przytyku do "księżycowych porównań".

    Jesteś idiotą myśląc, że kupię od Ciebie coś co jest moje.

  • 397. Data: 2010-10-01 10:48:29
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:4ca5ae91$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > hipotetyczne przyszłe zmiany.
    >
    > Ale cóż, dla ciebie kupowanie opału w okresie, kiedy jest on najtańszy

    Nie rozumiesz znaczenia słowa spekulacja?
    Kupowanie opału, kiedy jest najtańszy jest wykorzystywaniem ceny wiedząc, że
    jesienią zwykle będzie droższa. Jest spekulacją.
    Reakcja na dużą zmianę kursu waluty jest powiązana z przewidywaniem zmiany
    trendu, bo podczas nadmiernej zmienności kurs zawsze dąży do głównej linii
    trendu, do średniej.

    Tylko Ty - mędrzec tego nie rozumiesz. A ja - idiota rozumiem. :-)))

  • 398. Data: 2010-10-01 11:59:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.10.2010 12:28, Jan Werbiński pisze:
    > w wiadomości news:4ca5aced$1@news.home.net.pl...

    > Łamiesz prawo nie zgłaszając przestępcy. Natychmiast szoruj na komisariat!

    Primo: nie mam ustawowego obowiązku, ignorancie.
    Secundo: pedofilia to stan psychiczny, nie przestępstwo, ignorancie do
    kwadratu.

  • 399. Data: 2010-10-01 14:30:37
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Zgadza się. Tylko zauważ, że są inne cele życiowe niż zapierdalanie.

    Cele życiowe są różne i bardzo indywidualne.
    Dla kogoś celem życiowym może być drapanie się po jajkach przed telewizorem,
    dla innego zwiedzanie całego świata, a jeszcze dla innego wynalezienie nowej
    szczepionki. Potrzeby i cele życiowe są przeróżne i nie dla każdego to co
    Tobie się wydaje celelm życiowym, także nim musi być.

    > No właśnie.

    I nadal podtrzymuję moją wcześniejszą wypowiedź, która mówiła dokładnie to
    samo, ale w inny sposób, a którą Ty zanegowałeś :D

    > Niestety nie. Około połowa naszego społeczeństwa to warzywa spędzające
    > życie przed telewizorem, których cele i ambicje zostały stłumione i
    > wypchnięte ze świadomości. Wielu nie jest świadomych zagrożenia i nie są
    > przygotowani np na chorobę, czy przypadki losowe. Bogatych jest niewielu.

    A skoro najbardziej ambitnym celem tych "warzyw" jest obejrzenie 10 tys.
    odcinka "Mody na sukces" ?
    Ludzie mają różne potrzeby, różne ambicje i różne cele.
    Twoje cele nie muszą być interesujące dla innych i na odwrót. Nie patrz na
    wszystkich poprzez pryzmat własnego nosa i swoich wartości, bo to może Ty
    masz własnie wypaczone cele i ocenę wartości.

    > Tak jak to robią biorący kredyt 30 letni na dom z kilkoma łazienkami.

    Ale sam pisałeś o spłacaniu kredytów przez osoby bogate :D
    To w końcu jak to jest ?

  • 400. Data: 2010-10-01 16:30:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 1 Oct 2010 08:48:21 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Ale chyba nie zaprzeczysz, że wiele stanowisk jest przed Tobą zamknięte z
    > powodu braku wykształcenia wyższego.

    No ba, wszystkie w administracji państwowej.
    Tylko wiesz, jakoś one mnie nie interesują. Zarobki za niskie.

    > Nieważne czy jesteś super fachowcem czy też nie po prostu pewnych funkcji
    > czy prac nie możesz wykonywać, bo wymagane jest wykształcenie wyższe,
    > dlatego też wiele osób się pcha na studia, zwłaszcza, że obecnie tak łatwo
    > je można ukończyć.

    I dlatego pracodawcy patrza na doświadczenie, a nei na wykształcenie.
    --
    _______/ /_ GG: 3524356