  • 291. Data: 2010-09-27 20:13:15
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3MqFds$Isu@mike.oldfield.org.pl...

    > Nie, to moja prywatna etykietka tymczasowej stolicy naszego kraju :D

    Rozumiem dlaczego większość grupowiczów przykleja tobie stałą etykietkę
    "debil" :D

  • 292. Data: 2010-09-27 20:21:40
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 27 Sep 2010 20:22:19 +0200, Plumpi napisał(a):

    > A jednak jeżdżą, a później szukają pracy i zostają.

    Póki się nie zmęczą dużym miastem ;)

    Niektórzy to lubią, inni siedzą z musu lub lenistwa - kredyt na karku,
    praca za rogiem, odśnieżone chodniki...

    > Ale uciekają z innego powodu - po prostu ich nie stać na budowanie w
    > mieście.

    Ciężko wybudować się w mieście w sensownym miejscu lub za normaną cenę -
    działki w cenach horrendalnych lub ich brak, problem z dojazdem tylko
    trochę mniejszy niż spod miasta...

    Aktualnie mieszkam w takim "zielonym zakątku" Wrocławia z niską zabudową,
    ale co z tego, skoro z niego do miasta prowadzą tylko dwa mosty? Nietrudno
    się domyślić jak tam wygląda w godzinach szczytu...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 293. Data: 2010-09-27 20:53:13
    Od: "Papa 5murpfs" <komórowski@bober.pl>

    Órzytkownik "Jan Werbiński" napisał:
    > W praktyce taka możliwość jest prawie zawsze.

    może i masz rację, pewnie kożystałeś to wiesz, ale ja jakoś marnie widzę
    podłączanie węza z wodą o ściekami do jakiegoś bloku, bo nawet jak pozwolą i
    nikt ci tego po nocy po pijaku nie popszecina, to zimą trudno żeby to nie
    pszymarzło:O)

    > Bez wody człowiek może żyć krótko. Ja pisałem o długotrwałym radzeniu
    > sobie.

    że co, brałeś na miesięczną wyprawę w gury pod namiot butelkę wody do picia
    i dwie do mycia i byłeś zadowolony?:O)

    > Mycie i pranie można robić w łaźniach i pralniach. Domek z linku ma
    > prysznic. Ma też podłączenie do wody i kanalizy po znajomości.

    pewnie w jakimś cywilizowanym kraju tak, w takich stanach to na każdym
    zadupiu jest coś takiego, ale u nas prawie nie uśfiatczysz:O)
    a nawet jeśli to na dłuższa metę takie popylanie do domy z łażni po kompieli
    godzinę pszez miasto to trochę nieżyciowe:O)

    > Wodę lejesz ze szlaufa, a ścieki do kratki. Przez jakiś czas się nie
    > zorientują. ;-)

    acha, a wiec o takie radzenie sobie tobie chodziło:O)
    na dłuższą metę dojdą po zapachu, na chwilę da rade:O)

  • 294. Data: 2010-09-27 21:57:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 27 Sep 2010 22:02:41 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Ale jak to już ktoś mądry kiedyś powiedział "tłumaczą się tylko winni" :)
    > Zatem pochwal się tymi 120m2, bo póki co to tylko pokazujesz jeden jedyny,

    Bo to JEST jeden pokój. Taki fajny open-space :D

    > zagrzybiały pokój nędznie umeblowany i byle jak i bidnie wyremontowany.
    > Kominek także jakiś nie teges. Zapewne przywleczony gdzieś ze złomowiska ?
    > :)
    > Adasiu, pokaż jak żyją ludzie bogaci :D

    Ludzie bogaci mają czas. Coś, co jest niedostępne dla tyrających biedaków.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 295. Data: 2010-09-27 21:58:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 27 Sep 2010 22:13:15 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Rozumiem

    Kłamiesz.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 296. Data: 2010-09-28 06:37:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.09.2010 21:26, Adam Płaszczyca pisze:

    > Szedł Jacuś koło płotu. Na płocie ktoś napisał 'cipa'. Jacuś do dziś
    > drzazgi z przyrodzenia wyciąga :D

    Głodnemu chleb na myśli...

  • 297. Data: 2010-09-28 08:19:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.09.2010 13:03, Jan Werbiński pisze:

    > Padło, bo nie chodziło tylko o założenie budowania się, ale porównanie
    > rynków.

    No to już kompletnie bredzisz, bo co budującego się w Polsce interesuje
    rynek nieruchomości w USA czy innej Ugandzie?

    > Nie odróżniasz dopuszczania możliwości klęski od założenia pewności jej
    > wystąpienia.

    Odróżniam. To ty masz tym problem, bo twierdzisz, że kredyt na dom to na
    100% w każdym przypadku głupota.

    > Takie tam uproszczone postrzeganie świata. Częsty błąd u moich rozmówców.
    > :-)

    Problemem twoich rozmówców jest to, że albo nie pamiętasz, co sam
    pisałeś, albo nie rozumiesz implikacji swoich stanowczych stwierdzeń,
    albo bezczelnie kłamiesz.

    > Tak samo myślę. Różnimy się realizacją.

    Aha. Ty ciułasz i może uciułasz w połowie drogi do emerytury. A ja już
    mam i muszę tylko spłacać niewielką część dochodu do emerytury.
    [ciach]

    > Chciałem? Czy po prostu rozmawiamy o tym, że można.

    Proponowałeś.

    > Tobie ciągle się wydaje, że ja nie rozmawiam o problemie (czasem
    > wyrywkowo dając przykłady z mojego dośwadczenia), tylko o sobie.

    Może łaskawie uzgodnij zeznania ze wszystkimi swoimi osobowościami?
    [ciach]

    > Nie mam potrzeby. Ten model coś mówi,

    Tak. To, że kogoś lub kilku nielicznych ktosiów było stać na bardzo
    drogi samochód.

    > a dociekliwy znajdzie potrzebne
    > info sam.

    Dane są podawane globalnie.

    > Nie tylko to. Widziałem też jak mieszkają po kilka osób, nawet sam tak
    > mieszkałem podróżując. Myślę, że za następne pokolenie lub dwa oni będą
    > znacznie bogatsi od Polaków.

    Za następne pokolenie lub dwa może w Ziemię trafić asteroida. Mowa była
    o tu i teraz.

    Mieć zacięcie... Mieć zacięcie....

  • 298. Data: 2010-09-28 08:48:53
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:4ca07ef2$1@news.home.net.pl...

    > A kto kupuje waluty na dołku? Ja miałem najpierw w CHF, potem w PLN (jak
    > CHF był po niecałe 2zł) a teraz z powrotem przewalutowane na CHF po
    > kursie w okolicach 3zł i z marżą, o ile pamiętam, 0,7 - w każdym razie
    > na pewno poniżej 1.

    Odróżnij spekulację od kredytu.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 299. Data: 2010-09-28 08:49:31
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > No coś takiego! TY? Kredyt? Przecież wtedy płacisz dwukrotnie!

    :)))))))

    ---------

    Kredyty inwestycyjne, a nie konsumpcyjne na trzy łazienki. Większość nie
    dostrzeże różnicy.

  • 300. Data: 2010-09-28 09:05:22
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:4ca1a51c$1@news.home.net.pl...

    > No to już kompletnie bredzisz, bo co budującego się w Polsce interesuje
    > rynek nieruchomości w USA czy innej Ugandzie?

    Punkt odniesienia.

    > Odróżniam. To ty masz tym problem, bo twierdzisz, że kredyt na dom to na
    > 100% w każdym przypadku głupota.

    Tego nie twierdzę. Odnoszę się do kredytów na nieruchomość w szczycie bańki
    spekulacyjnej, albo zbyt dużą i okazałą w stosunku do potrzeb.

    > Problemem twoich rozmówców jest to, że albo nie pamiętasz, co sam
    > pisałeś, albo nie rozumiesz implikacji swoich stanowczych stwierdzeń,
    > albo bezczelnie kłamiesz.

    Ja nie mam problemu. Tylko niektórzy na siłę próbują upraszczać to co mówię
    i błędnie interpretować wypowiedzi.

    > Aha. Ty ciułasz i może uciułasz w połowie drogi do emerytury. A ja już
    > mam i muszę tylko spłacać niewielką część dochodu do emerytury.
    > [ciach]

    Mój przykład jest bez znaczenia, ale zarówno mam, jak i ciułam.

    > Proponowałeś.

    Oczywiście. Przypomnę że sugerowałem np w razie naprawdę konieczności branie
    kredytu na coś małego i rozbudowę z czasem, albo mieszkanie tymczasowe i po
    jakimś czasie odkładania zakup lub budowę domu, albo nawet zakup działki i
    zbudowanie na niej pomieszczenia mieszkalnego 30m2, które po pewnym czasie i
    rozbudowie stanie się garażem. Takie coś kosztuje poniżej 50 tys + działka.

    > Może łaskawie uzgodnij zeznania ze wszystkimi swoimi osobowościami?
    > [ciach]

    Nie trzeba.

    > Tak. To, że kogoś lub kilku nielicznych ktosiów było stać na bardzo
    > drogi samochód.

    To jest jedna z możliwych interpretacji. Jeśli jedynie taki wniosek
    wyciągasz, to OK. Nie każdy musi rozumieć dane zjawisko do końca.

    > Dane są podawane globalnie.

    Też.

    > Za następne pokolenie lub dwa może w Ziemię trafić asteroida. Mowa była
    > o tu i teraz.

    Może trafić też tu i teraz.

    > Mieć zacięcie... Mieć zacięcie....

    Nie rozumiem dlaczego miałbym się tam przeprowadzać? Jakiś dziwny jesteś.