  • 421. Data: 2019-04-20 12:21:08
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2019 10:07:59 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > Ja jestem spokojny, mnie to grzeje ni ziębi.

    Patafian nalega od wczoraj o przesłanie tych 490zł żeby mi mógł kase przeleć Więc
    przed chwilą mu wysłałem nr przekazu Western Union
    Spacer do oddziału western union na zdrowie mu wyjdzie.
    A jutro go przeproszę za podanie mylnego numeru i podam kolejny.

  • 422. Data: 2019-04-20 12:44:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 20 Apr 2019 03:21:08 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > A jutro go przeproszę za podanie mylnego numeru i podam kolejny.

    Uwielbiam taki scam feed. Pisz dalej ile razy poszedł sprawdzić. Ale
    czy on nie może tego nr sprawdzić telefonicznie (czy jakiś przekaz
    na niego czeka)? Bo to by psuło całą zabawę.

    --
    Marek

  • 423. Data: 2019-04-20 13:31:46
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.04.2019 12:21, Kris pisze:

> [...]
    > Spacer do oddziału western union na zdrowie mu wyjdzie.
    > A jutro go przeproszę za podanie mylnego numeru i podam kolejny.

    Myślisz, że w dobie internetu facet pieszkiem będzie zaiwaniał
    do banku, by sprawdzić stan konta? Przepraszam, użycie przeze
    mnie słowa "myślisz" w pytaniu do Ciebie, to już przesada.

  • 424. Data: 2019-04-20 13:53:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.04.2019 12:44, Marek pisze:

    > Uwielbiam taki scam feed. Pisz dalej ile razy poszedł sprawdzić. Ale czy on nie
    > może tego nr sprawdzić telefonicznie (czy jakiś przekaz na niego czeka)? Bo to by
    > psuło całą zabawę.

    Całą zabawę psują nie-naiwne-Marki, którzy Krisowe pierdoły mają w dupie
    i serdecznie o tym temu pierdole dają wyraz.

  • 425. Data: 2019-04-20 14:30:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2019 13:31:49 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Myślisz, że w dobie internetu facet pieszkiem będzie zaiwaniał
    > do banku, by sprawdzić stan konta? Przepraszam, użycie przeze
    > mnie słowa "myślisz" w pytaniu do Ciebie, to już przesada.

    Pierdoła z Ciebie straszna bo nikt o żadnym przelewie na konto nie pisał
    Potwierdza to tylko żeś trol i trolujesz
    Jakoś od kilku dni się uaktywniłeś- pić zacząłeś czy o jakieś inne problemy?

  • 426. Data: 2019-04-20 19:19:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Napisz zeby potracil ubezpieczenie od pozyczki. Z innego konta napisz ze masz 45
    tysiecy i chcialbys zainwestowac. I ile % daje.

  • 427. Data: 2019-04-21 10:25:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2019 19:19:13 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Napisz zeby potracil ubezpieczenie od pozyczki. Z innego konta napisz ze masz 45
    tysiecy i chcialbys zainwestowac. I ile % daje.

    Napisał że ubezpieczenie trzeba wpłacić przed uruchomieniem pożyczki
    Patafian chyba świąt nie obchodzi bo meila przysłał z pytaniem czy ubezpieczenie na
    pewno zapłaciłem i że jakby mi nie pasowało western union to mogę wpłacić na konto
    I co najciekawsze podał nr konta w polskim banku(nest bank) i imię i nazwisko(polsko
    brzmiące) właścicielki konta.

  • 428. Data: 2019-04-21 17:04:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 20 Apr 2019 13:31:46 +0200, collie <c...@v...pl> wrote:
    > Myślisz, że w dobie internetu facet pieszkiem będzie zaiwaniał
    > do banku, by sprawdzić stan konta? Przepraszam, użycie przeze
    > mnie słowa "myślisz" w pytaniu do Ciebie, to już przesada.

    Znając na pamięć około 30 historii z scameatera419 WSZYSCY bujali się
    pieszo ze swojej wsi do najbliższego miasta by sprawdzic czy jest
    przekaz. Ale to było 10 lat temu jak zajmowałem się tematem. Teraz WU
    mógł udostępnianic zdalne sprawdzanie, stąd moje pytanie.

    --
    Marek

  • 429. Data: 2019-04-21 20:32:52
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-04-21 o 10:25, Kris pisze:
> [...]
    > I co najciekawsze podał nr konta w polskim banku(nest bank) i imię i
    nazwisko(polsko brzmiące) właścicielki konta.

    Czyli ma słupa.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 430. Data: 2019-04-21 23:10:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie jedyne oszustwo. Na onetach roznych, innych gazetach i interiach mnostwo
    reklam. W siedem dni plynnie bedziesz mowil w trzech jezykach. Oszczedzacz energii.
    Adresowane do durnych bab odchudzanie. Naprawa kolana bez operacji itd. Poza
    internetem myk na obraczke. Sprzedaz koca polaczona z okradzeniem. Sprzedaz garnkow.
    Sprzedaz uleczajacych wszystko materacy itd. I ludzie na to sie lapia. Jakis czas
    temu tam gdzie pracuje skarzy sie studentka ze ja ktos oszukal na 300 zlotych. Bylo
    to z cztery miesiace po zdarzeniu. Zalila sie ze przez miesiac glodna chodzila bo to
    byla cala kasa jaka miala na zarcie. Powiedzialem jej ze w podziece powinna oszustowi
    ze dwie stowy gorka wyslac. Oburzyla sie to jej wytlumaczylem ze na cale zycie nauka
    zeby nigdy jej nikt w chuja nie zrobil kosztowala ja tylko 300 zlotych i ze sa ludzie
    ktorzy za taka nauke placa dziesiatki, setki tysiecy. Przyznala mi racje. Z drugiej
    strony po to sa barany zeby je strzyc.