  • 411. Data: 2010-10-06 08:55:18
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3Mw8Cn$IvJ@mike.oldfield.org.pl...

    > Oczywiście - średnia rynkowa to taki Plumpi - co to zakuwał, zakuwał, a
    > rozumieć do dzisiaj nie potrafi.

    Za to Adam Płaszczyca to jest to ekstremalne dno rynkowe, które tak
    potwornie zaniża średnią rynkową :)

  • 412. Data: 2010-10-14 21:52:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i7fdbr$q9n$...@i...gazeta.pl

    > Ja wiem o tym, że za jakość się płaci. I wiem, że wolę golarkę za 15 złotych
    > (niecałe 15) na baterie bez baterii niż akumulatorową golarkę za 1300 złotych
    > z akumulatorkiem. :) (i wcale nie dlatego, że ostrza tej ostatniej produkują
    > Chińczycy a tej za 15 Holendrzy -- wcale nie sympatyzuję z tymi z depresji)

    Nie znam powiedzenie ,,golarka za wszelka cenę'' -- Rossman podwyższył
    cenę do 20 złotych, więc powstrzymałem się z zakupem kolejnej sztuki,
    a gdy obniżył do 15 -- kupiłem. :) Teraz za 30 złotych mam dwie. :)

    --
    ^ 750 25 27 . .04 . 749 ^c 440 .
    438
    | 740 . 06 08 739 F|l 430 25 . . .
    . .09 . 428
    | 730 26 29 październik 07 09 1112 729 E|i 420 2627 29 . 02
    05 0708 10 1213 418
    P|l 720 28 30 02 1314 719 V|t 410 28 01 04
    06 11 14 413
    E|/ 710 01 03 05 709 |r 400 wrzesień 03
    403
    F|m 700 10 695 1|y 390 30
    październik 391

  • 413. Data: 2019-04-16 12:15:46
    Od: p...@g...com

    -
    Czy potrzebujesz pilnej pożyczki, aby rozwiązać swoje problemy finansowe? Rozdajemy
    pożyczki biznesowe, pożyczki osobiste, kredyty studenckie, kredyty samochodowe,
    pożyczki do wypłaty, kredyty mieszkaniowe, pożyczki bankowe i pożyczki na spłatę
    rachunków. Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami:
    (r...@g...com)
    Numer Whatspp: +13109847151
    Z poważaniem
    Pan Tom Scott

  • 414. Data: 2019-04-16 14:44:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Biore kazda pozyczke pod warunkiem ze jej splacac nie bede musial. Masz patafian
    propozycje takiej pozyczki to daj znac. Nie moglem sie powstrzymac.

  • 415. Data: 2019-04-16 21:54:13
    Od: t-1 <t...@d...pl>

    > Biore kazda pozyczke pod warunkiem ze jej splacac nie bede musial. Masz patafian
    propozycje takiej pozyczki to daj znac. Nie moglem sie powstrzymac.

    Raczej będą mieli w rozliczeniu twój dom za 20 000 zł. ;-(

  • 416. Data: 2019-04-16 22:50:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ide na ten uklad.

  • 417. Data: 2019-04-19 15:46:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 14:44:02 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Biore kazda pozyczke pod warunkiem ze jej splacac nie bede musial. Masz >patafian
    propozycje takiej pozyczki to daj znac.
    >Nie moglem sie powstrzymac.

    Z nudów napisałem do patafiana
    29tys jest mi gotowy pożyczyć na 72 raty na 3%
    Jedynie problem jest taki ze 490zł trzeba patafianowi na western union wysłać
    ubezpieczenia
    Drugi problem to taki że ja bogato urodzony to kasy tej nie potrzebuję więc jak ktoś
    chce to służę namiarami na patafiana. Wystarczy wysłać mu 490zł on w zamian 29tys
    odesle.

    "Otrzymałem Twój email. Dziękuję za ubieganie się o pożyczkę ode mnie.
    Doskonale rozumiem wszystko, co powiedziałeś o sposobie, w jaki
    potrzebujesz pożyczki w wysokości 29 000,00 PLN. A za powiadomienie
    pożyczka będzie w PLN. W tym przypadku uważam, że będę musiał ci pomóc
    z powodu sposobu, w jaki mi się wyjaśniłeś. Co musisz wiedzieć, że nie
    możesz po prostu zaoferować ci pożyczki bez znajomości pewnych rzeczy
    na swój temat. Musimy zaangażować koncert rady ds. Prania pieniędzy na
    wypadek, gdyby sprawy nie działały zgodnie z planem. Chociaż nikt nie
    planował prowadzenia interesów ze stratą. Możliwość uzyskania tej
    pożyczki ode mnie jest pewna, jeśli zgadzasz się z moimi warunkami
    kredytowymi na kwotę, którą chcesz pożyczyć.

    WARUNKI KREDYTOWE I SPŁATY

    Pożyczka Potrzebna kwota: 29 000,00 PLN
    Oprocentowanie pożyczki: 3%
    Okres kredytowania: 6 lat
    Płatność miesięczna: 440,62 PLN
    Liczba płatności: 72
    Łączne płatności: 31 714,37 PLN
    Łączne oprocentowanie: 2 724,37 PLN

    Uwaga: Miesięczna płatność kredytu została obliczona na 71
    płatnościach w wysokości 442,62 zł plus płatność końcowa w wysokości
    404,35 zł.

    Są dwa sposoby, w jakie Pożyczka może zostać Ci przekazana w E albo
    Western Union Transfer, albo Bank to Bank Transfer. Poniżej znajduje
    się więcej informacji na temat opcji transferu. Jeśli zgadzasz się z
    Warunkami Pożyczki i spłatą, doradzę Ci, abyś skontaktował się z nami
    z aktualizacją, aby umożliwić nam kontynuowanie przetwarzania Twojego
    Funduszu Pożyczkowego. Western Union to transfer 4-godzinny, a przelew
    bankowy na 8-godzinny "

    "Twoje fundusze pożyczkowe zostały zatwierdzone i gotowe
    przeniesiony do informacji, które wysłałeś. ale tylko jest to opłata
    za ubezpieczenie kredytu, którą wszyscy kredytobiorcy są zobowiązani
    zapłacić. Należy pamiętać, że jest to ubezpieczenie kredytu. Opłata
    będzie kosztować tylko 490 PLN, należy pamiętać, że jest to jedynie
    opłata wymagana dla tej transakcji kredytowej. I nie można odliczyć od
    kwoty głównej pożyczki. I w 100% gwarantuję to tobie. Czekam na twoją
    pilną odpowiedź, abyśmy mogli kontynuować przelew pożyczki."

  • 418. Data: 2019-04-19 15:52:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-04-19 o 15:46, Kris pisze:
    propozycje takiej pozyczki to daj znac.

    > Z nudów napisałem do patafiana
    Nie wiem po co to gówno tu reklamujesz, przecież to stary przekręt,
    bierze kasę za ubezpieczenie czy rozpatrzenie
    i na tym się kończy współpraca, żadnej pożyczki nikt nie zobaczy, wiele
    firm pożyczkowych tak rżnie klientów.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 419. Data: 2019-04-19 16:00:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 kwietnia 2019 15:52:14 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > Nie wiem po co to gówno tu reklamujesz, przecież to stary przekręt,
    > bierze kasę za ubezpieczenie czy rozpatrzenie
    > i na tym się kończy współpraca,

    Wyluzuj

    >żadnej pożyczki nikt nie zobaczy, wiele
    > firm pożyczkowych tak rżnie klientów.

    Oj tam
    Przecież napisał" "I w 100% gwarantuję to tobie. "

  • 420. Data: 2019-04-20 10:07:56
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-04-19 o 16:00, Kris pisze:

    > Wyluzuj
    Ja jestem spokojny, mnie to grzeje ni ziębi.

    > Oj tam
    > Przecież napisał" "I w 100% gwarantuję to tobie. "
    :)

    --
    Pozdr
    Janusz