eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik k art przy bramce
  • Data: 2015-05-27 09:18:09
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik k art przy bramce
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-27 o 09:04, dddddddd pisze:

    > Są dwie opcje: albo zadziała, albo nie :-)
    > Może zewnętrzny czytnik pastylek i wyzwalać nim elektrozaczep? Coś
    > takiego znajdziesz, choćby w ofercie firmy Roger
    >
    > Pozdrawiam
    > Łukasz

    Jest to jakieś rozwiązanie, zresztą sam je rozważałem, ale to kolejny
    element, który trzeba zamontować, doprowadzić zasilanie, a potem
    obsługiwać. Chciałbym czegoś prostego, głównie ze względu na dzieci (4 i
    9 lat).

    Napisałem do producenta (albo dystrybutora). Odpisał, że muszę z czegoś
    zrezygnować - albo z czytnika, albo z interkomu. Napisałem mu, żeby mi
    wysłał namiary na inżyniera produktu, o ile nie rozmawia po chińsku.
    Czekam :)

    Pozdrawiam,
    MW