  • Data: 2017-02-18 14:06:28
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-18 o 13:48, Budyń pisze:

    > a m3 to ile mniej spaliles?

    Musialbym szukac fucktury z zeszlego roku a troche mi sie nie chce.
    Zreszta nie chodzi tu o jakies drobiazgi. Mrozy nieporownywalnie wieksze
    sa w tym roku, za to wiatru prawie nie ma wcale. Nawet gdybym w tym roku
    zaplacil tyle samo co w zeszlym to i tak dobrze a wyszlo jeszcze mniej.

    > straty pewnie sa liniowe tyle ze od porządnie policzonych wspolczynnikow

    Jak wspolczynniki to jednak nieliniowe.

    Pozdro.. TK