    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Drzwi wejściowe - wybór materiału
    Date: Mon, 11 Sep 2017 21:13:30 +0200

    W dniu 2017-09-11 o 08:55, c...@g...com pisze:
> [...]
    które są bardziej solidne i będą służyły długie lata.

    > Te drzwi na klatce to masz z CALa? Czy wypaczanie się drzwi nie jest spowodowane
    słabą jakością drewna?

    Nie, to były zwykłe drzwi kupione przez poprzedniego właściciela, teraz
    juz tam nie mieszkam to nie wiem. Mam drzwi kompozytowe, framugi
    drewniane, próg alu i jest ok.
    Ale obojętne czy drzwi będą z CAl-a czy innego, drewno zawsze pracuje,
    nawet jak jest go mało.

    --
    Pozdr
    Janusz