  • 1. Data: 2009-09-16 08:27:01
    Temat: Ech zmywarka
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    Witam,
    stoje i sie krece ;) nie wiem czy ma sens zakup modelu
    Siemens SN25M880EU - gdzie jest brak p.ogrzewacza wody , za to jest
    fingerprint i gorna osobna szuflada na sztuce ,glosniejsza.

    lub

    Siemens SN25M830EU gdzie ogrzewacz jest nie ma szuflady.

    roznica w kasie jakies 300 plN

    Chyba ze macie jakies inne TYPY BOSH ?

  • 2. Data: 2009-09-16 11:09:35
    Temat: Re: Ech zmywarka
    Od: Jan Kusmierski <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 10:27:01 +0200, Romullus napisał(a):

> [...]
    >
    > lub
    >
    > Siemens SN25M830EU gdzie ogrzewacz jest nie ma szuflady.

    Witam
    Widze, że chodzi o zmywarkę wolnostojącą.
    Po pierwsze z tego co wiem, to każda zmywarka posiada p.ogrzewacz wody, bo
    inaczej nic by nie umyła.
    Szuflada u góry jest fajna o tyle, że zostaje trochę więcej miejsca w
    dolnej szufladzie na większe rzeczy. Z tego co widziałem na obrazkach i
    oglądałem w sklepie, to mam wrażenie, jakby sztućce trzeba było układać
    idealnie jeden przy drugim w specjalnie do tego przeznaczonych miejscach, a
    to już jest raczej niewygodne i szufladę dyskfalifikuje. Wole wrzucić
    wszystko do klasycznego koszyka nie brudząc sie przy tym, ale to powinien
    się wypowiedzieć jakiś użytkownik praktyczny szuflady.
    Bosch i Siemens to jedna i ta sama firma w szczególności, jeśli chodzi o
    zmywarki/lodówki. Dokładnie te same modele.
    Co do zmywarki to dla mnie bardzo ważny jest hałas jaki generuje, bo lubię
    ciszę. Reszta, jak kto lubi wykorzystywać zmywarkę. VarioFlex to fajna
    sprawa, można dostosować półki wedle potrzeb, składać na płasko uchwyty do
    talerzy itp. Ja osobiście garnków i patleni w zmywarce nie myję. Jeśli
    ktoś myje, to przyda się "strefa intensywna". Z kolei często mam całą
    zmywarkę szklanek i dół pusty, to bym wykorzystywał "1/2 załadunku".Ogólnie
    i tak korzysta się góra z dwóch programów i tyle.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-09-16 11:37:00
    Od: BearBag <c...@g...com>

    w sumie nie wiem po co ludziom program 1/2 zaladunku. Mieszkam tlyko z
    zoną a zmywarka i tak chodzi praktycznie codziennie i jest pelniutka a
    jest to 60tka. Chyba jadajac tylko kolacje w domu taka funkcja moze
    sie przydac ale czy nie lepiej poczekac do nastepnego dnia i zrobic
    pelne mycie?
    Szuflady nie polecam, gorzej sie wniej myje i dluzej trwa ukladanie
    zaladunku. Lepiej juz kupic zmywarke z mozliowscia ladowania garow
    (czyli z wyjmowana dolna czescia).

  • 4. Data: 2009-09-16 23:48:56
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:09:35 +0200, Jan Kusmierski napisał(a):

> [...]
    > idealnie jeden przy drugim w specjalnie do tego przeznaczonych miejscach, a
    > to już jest raczej niewygodne i szufladę dyskfalifikuje.

    Mam zmywarkę z taką szufladą i własnie ona jest powodem mojego
    zadowolenia: układanie nie jest zbyt pracochłonne, a za to po umyciu jednym
    ruchem wyjmuje się sztućce danego rodzaju i ma się je gotowe do schowania
    do szuflady, bez konieczności segregacji. Kiedyś miałam zmywarkę z
    koszykami - przy wyjmowaniu sztućców ciągle kłułam sobie dłonie o wystające
    ostre widelce, kiedy pracowicie wybierałam sztućce z koszyka według
    rodzaju.
    --

    Ikselka.

  • 5. Data: 2009-09-17 11:26:31
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 10:27:01 +0200, Romullus napisał(a):

    > Siemens SN25M880EU - gdzie jest brak p.ogrzewacza wody , za to jest

    Podgrzewacza wody płuczącej, czyli wymiennika ciepła - ja przypuszczam?

    > fingerprint i gorna osobna szuflada na sztuce ,glosniejsza.

    Co to jest fingerprint?

    T.

  • 6. Data: 2009-09-17 11:52:29
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 13:26:31 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

    > Podgrzewacza wody płuczącej, czyli wymiennika ciepła - ja przypuszczam?

    > Co to jest fingerprint?
    >
    > T.

    Fingerprint jak nazwa wskazuje nie pozostawia odciskow paluchow na zmywarce
    ot taki bajer

  • 7. Data: 2009-09-17 12:33:20
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 13:52:29 +0200, Romullus napisał(a):

    > Fingerprint jak nazwa wskazuje nie pozostawia odciskow paluchow na zmywarce
    > ot taki bajer

    Aha, lakierowany plastik udający stal nierdzewną, zgadza się. Wolę jednak
    stal, choć trzeba się trochę namęczyć ;)

    T.

  • 8. Data: 2009-09-17 16:52:03
    Od: "Piotrek" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Romullus" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Fingerprint jak nazwa wskazuje nie pozostawia odciskow paluchow na
    > zmywarce

    Powinna się raczej nazywać "No fingerprint" - tak jak "No frost" :)

    Piotrek

  • 9. Data: 2009-09-17 23:01:48
    Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com>

    Uzytkownik "Romullus" <r...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    > stoje i sie krece ;) nie wiem czy ma sens zakup modelu
    > Siemens SN25M880EU - gdzie jest brak p.ogrzewacza wody , za to jest
    > fingerprint i gorna osobna szuflada na sztuce ,glosniejsza.

    Sztucce podczas mycia w zmywarce musza byc ulozone oddzielnie w szufladzie,
    nie stykajac sie ze soba, bo wrzucone na kupe do koszyka zmywarki koroduja
    podczas zmywania!
    Wina jakichs tam "pradów bladzacych" w goracym elektrolicie...

    Pozdrowienia!
    Tadeusz

  • 10. Data: 2009-09-18 08:07:35
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > podczas zmywania!
    > Wina jakichs tam "pradów bladzacych" w goracym elektrolicie...

    fajny tekst marketingowy, ale w domu mam koszyczek, u rodzinki jest
    szuflada i dobrze wiem w czym myją sie lepiej i gdzie szybciej sie
    wklada i wyjmuje :)