  • 11. Data: 2009-09-18 08:35:35
    Temat: Re: Ech zmywarka
    Od: grzesiek <g...@g...pl>

    Tomasz Nowicki pisze:

    > Aha, lakierowany plastik udający stal nierdzewną, zgadza się. Wolę jednak
    > stal, choć trzeba się trochę namęczyć ;)
    >
    > T.

    Mam takie cos na lodówce Siemens KG 49NA94 - bardzo dobra
    rzecz, nie sądzę żeby to był lakierowany plastik, bo raczej
    nie przyczepiłyby się wtedy do niego różne magnesy (takie
    jak używa się do przytrzymywania karteczek, lub z różnymi
    postaciami z bajek dla dzieci)

    grzesiek

  • 12. Data: 2009-09-18 09:15:46
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Sztucce podczas mycia w zmywarce musza byc ulozone oddzielnie w
    > szufladzie, nie stykajac sie ze soba, bo wrzucone na kupe do koszyka
    > zmywarki koroduja podczas zmywania!
    > Wina jakichs tam "pradów bladzacych" w goracym elektrolicie...

    No to akurat nie jest prawdą, bo przez ponad 10 lat używałem zmywarkę z
    koszykiem, a eraz mam szufladę i nie ma korozji. Jedynie część naczyń nie
    nadaje sie do zmywarki, ale to nie ma znaczenia gdzie sie znajdują.
    A sama szuflada na sztućce to bardzo ffajny pomysł, bo o niebo lepiej można
    użytkować pozostałe kosze w zmywarce.