  • 21. Data: 2011-09-07 07:10:36
    Temat: Re: Efekty gradobicia
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup

    >tyle dostał bo tyle wziął, a ubezpieczalnie zyja z niewypłaconych
    >odszkodowan i liczą ze tylko co dziesiątemu bedzie sie chciało sprawe do
    >sądu kierować.

    Tu pewnie masz racje.
    Teraz szwagier ma pognieciony dach i nie ma 6tys(bo juz wydał na coś innego
    zapewne);))

  • 22. Data: 2011-09-07 07:41:55
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    >dom trzeba ubezpieczać - to nie sa duze pieniądze. Z samochodami juz
    >gorzej, bo ich ubezpieczac sie nie >za bardzo opłaca.

    Nie opłaca się ubezpieczać jak ma się starego grata :) Stare auta są teraz
    tanie, auto sprawne w ocynku można kupić juz za 3tys, np daewo lanos :)
    sam niedawno zrezygnowałem z AC
    chociaż kilka razy miałem szkody i zwrociło się nawet na + wyszedłem.

    Po doswiadczeniach z ubezpieczycielami przy AC, doswiadeczenie moje mowi, ze
    tylko PZU wypłacało solidnie za szkody i szybko, z tymi najtanszymi firmami
    wiadomo jak jest, mozna poczytac opinie na forach, z jedną sam miałem okazję
    sie przekonać.

    nie wiem jak teraz wygląda sytuacja z PZU, ale wiadomo ze muszą też
    ograniczac wypłaty odszkodowań, aby utrymać się na rynku

    Pytanie gdzie ubezpieczacie domy,ciekawe ktora to firma wypłaciła te 6k
    Szwagrowi Krisa?

    W PZU wycenili mi ubezpieczenie domu tak:
    http://tnij.org/ubezpieczniepzu

    kto z Was miał szkody i otrzymał solidne odszkodowanie i w jakiej firmie?

    Rodzice mieli w Hesti ubezpieczenie domu, jak okradli dom, to nie dostali
    nic
    bo stwierdzili, ze okno pojedyńcze w garażu być nie powinno
    starego typu i było za słabo zabezpieczone.
    Jak wybiła kanalizacja zalało gównami piwnice, to wypłacili 300zł na farbe
    :)

    u siebie założyłem zawory zwrotne.

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2011-09-07 08:54:52
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > starego typu i było za słabo zabezpieczone.
    > Jak wybiła kanalizacja zalało gównami piwnice, to wypłacili 300zł na farbe

    ubezpieczenie placu budowy w allianzie za150zł na sume 150.000zł
    a dom mieszkalny w zeszłym roku 250zł /400.000

    b.

  • 24. Data: 2011-09-07 08:59:49
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    ubezpieczenie placu budowy w allianzie za150zł na sume 150.000zł
    a dom mieszkalny w zeszłym roku 250zł /400.000

    heh, chyba tez najtanszego ubezpieczyciela

    pytanie co w tej umowie jest zapisane
    na stronie ich nie mogę znależć umowy.

    chętnie bym porównał umowy np pzu do allianz.

    pozdrawiam
    AT

  • 25. Data: 2011-09-07 09:27:10
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > ubezpieczenie placu budowy w allianzie za150zł na sume 150.000zł
    > a dom mieszkalny w zeszłym roku 250zł /400.000

    dom mieszkalny w tym roku mam za 219zł /400kzł w interpolska.

    b.

  • 26. Data: 2011-09-07 12:59:24
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    >dom mieszkalny w tym roku mam za 219zł /400kzł w interpolska.

    Od czego jesteś ubezpieczony?
    Korzystałeś już z wypłaty lub znasz kogoś kto to robił? Ciekawy jestem, czy
    pieniądze są "odzyskiwalne" w razie nieszczęścia.
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6443
    (20110907) __________

  • 27. Data: 2011-09-07 13:13:11
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Amir napisał:
    > chętnie bym porównał umowy np pzu do allianz.

    Poszukaj raczej warunków ogólnych ubezpieczenia, bo to tam są wszystkie
    kruczki i haczyki. Umowa raczej nie precyzuje wszelkich ewentualności i
    odpowiedzialności.

    pozdr
    Robert G.

  • 28. Data: 2011-09-07 13:16:40
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik kiki napisał:

    > Są tacy upierdliwi :-)

    Zawsze można zrobić im kawkę, włączyć tv i pójść do swoich zajęć... :-)
    Po jednej, max dwóch takich akcjach, będą wiedzieli, że są niemile widziani.

    Chyba, że tupeciarze jacyś, wtedy trzeba ostrzej...

    Ale to jedynie w przypadku, kiedy rzeczywiście często się zapominają -
    jak robią to raz na ruski rok, to nie problem chyba ich zdzierżyć...? :-)

    pozdr
    Robert G.

  • 29. Data: 2011-09-07 13:32:22
    Od: Piotr Adamski <k...@T...pl>

    W dniu 11-09-06 14:44, Amir pisze:
> [...]
    6/POWIAT05/141497675

    > Okna dachowe nie wytrzymaly w nowych domach

    Jakieś patenty są na grad? Ja mieszkam w nowej kamienicy, mam dwa okna
    dachowe, dach 15stopni prawie płaski. Myślałem o jakiejś folii nawet co
    na szyby samochodowe się nakleja, wiem, że i tak rozbije, ale może nie
    wcieknie do domu woda przez taką rozbitą, ale jednak sklejoną taflę???

    Pozdrawiam.

  • 30. Data: 2011-09-07 13:36:09
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Poszukaj raczej warunków ogólnych ubezpieczenia, bo to tam są wszystkie
    > kruczki i haczyki. Umowa raczej nie precyzuje wszelkich ewentualności i
    > odpowiedzialności.

    wlasnie dostalem odp
    http://tnij.org/wniosekee
    http://tnij.org/interlokum

    jak by kogos interesowalo

    trzeba wypelnic wniosek wyslac i podadzą cenę

    pozdrawiam