  • Data: 2019-01-06 22:39:49
    Temat: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.01.2019 o 13:00, Budyń pisze:

    > wieksze prwadopodobienstwo było ze go ktos potrąci na chodniku, gdy tam szedł niz
    w samym pomieszczeniu.
    > Alez tu pitolicie :-)
    tym bardziej że rozsądni właściciele escape roomów, pokazują fotki jak w
    ich pomieszczeniach wygląda wyjście awaryjne ( w rzeczywistości będące
    oknem - ale jednak wyjście) albo przycisk awaryjny - kończący
    natychmiast zabawę. Więc nie wszędzie jest takie zagrożenie jak w tym
    przypadku
    Podobne przypadki trafiają sie w parkach linowych, gokartach i innych
    atrakcjach. tyle ze rodzic musi trochę pomyśleć za dziecko, zanim wyda
    zezwolenie.
    ToMasz