    Date: Tue, 14 Jun 2011 19:49:33 +0200
    From: Artur Lew <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Filtr do wody

    W dniu 2011-06-14 08:41, ZbyszekZ pisze:
    > Do wody pitnej używam dzbanka Brita, działa ok, z resztą woda nie jest zła (jak nie
    jest zardzewiała), nawet twardość jest akceptowalna (nic nie zostaje na ubraniach po
    praniu, a do zmywarki używam tylko tabletek i też nie widać żadnego osadu).
    Hmm, ja mam mieszane opinie co do tych filtrow (wklady sa aktywne a nie
    pasywne jak zwykly filtr sedymentacyjny + wegiel)...
    Najtanszy RO szybko sie zwroci w porownaniu do Brity...

    > Tylko właśnie co z tą wydajnością? Chcę zainstalować toto zaraz za licznikiem,
    trawy też nie muszę doprawiać żelazem jak nie ma takiej konieczności.
    Jezeli nie masz przygotowanej oddzielnej instalacji pod to to bedziesz
    mial problem a kuc dom zeby zrobic dodatkowa to nie ma sensu.
    W tym momencie zostaja Ci w sumie dwa rozwiazania.
    Albo uderzysz w instalacje dla calego domku i idziesz z kosztami w dwa
    tysie ;) albo zakladasz ze uzywasz instalacji do filtrowania tylko wody
    pitnej. Takowa da sie upchac pod zlewem albo za sciana (np garazu).
    Wtedy mowimy o kosztach o ktorych pisalem w pierwszym emilu.

    > Oraz zgrzewarka do rur, co chyba rozkłada całą koncepcję samodzielnego montażu, bo
    nie wiem czy będzie mi potrzebna drugi raz.
    Zgrzewarka bedzie niepotrzebna jezeli wepniesz sie pod instalacje
    zlewozmywakowa. W innym wypadku j/w ;)

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom