  • 151. Data: 2023-11-24 14:58:49
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2023 o 13:53, Budzik pisze:

    > To nie ja bede wmawiał ludziom ze Karpinski pojechał z wiezienia do PE,

    Ale wiesz, że to się stało z automatu, z samej mocy prawa i ordynacji i
    nikt nie mógł nawet o niczym decydować?

    Czy tego typu drobnostki, nie zaprzątają Twojej uwagi, w przeciwieństwie
    do ocen faktów rodem wprost z tvpis?
    (niezależnie od tego jak te oceny do Ciebie trafiają, jednak wyjątkowo
    łatwo im ulegasz.....)

    Może i mogli wytłumaczyć Karpińskiemu, żeby mandatu nie objął, został z
    własnej woli w więźniu, bo kiedyś go wypuszczą jak sami będą mogli coś
    sądom nakazywać.
    Może.
    A może i nawet próbowali, ale nie chciał.

    Ale to wszystko dopiero byłoby mataczenie w sprawie i faktyczny powód do
    zarzutów wobec tych onych, do których teraz masz pretensje za de facto
    pisie przewiny....

  • 152. Data: 2023-11-24 16:16:06
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 24.11.2023 o 13:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Zdaje sie ze to nie ten Karpinski :))))

    Aaa to o tego europosła chodzi? Tak kojarzę, co do tego

    Nie mieli wyjścia, jakby miał wyrok to mandatu by nie dostał, ale nie
    ma, a rok się kocili z zarzutami i nie postawili mu na razie żadnych,
    procesu nie ma, więc chłop jest wolny.
    Marszałek musiał podpisać papier bo inaczej złamał by prawo.

    --
    Janusz

  • 153. Data: 2023-11-24 18:53:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

> [...]
    > żadnych, procesu nie ma, więc chłop jest wolny.
    > Marszałek musiał podpisać papier bo inaczej złamał by prawo.

    ach, widze ze ich nie doceniasz...
    Ta decyzje i jej konsekwencje nalezało przewidzec na etapie wyłaniania
    kandydatów do startu w wyborach.
    Skoro europoseł wie ze jego wybór na posła bedzie skutkował tym ze
    Karpinski wyjdzie z pierdla i zostanie europosłem to po prostu nie moze
    startowac.
    Albo, jezeli bardzo chce wspomoc sprawe, to powinien startowac z
    miejsca niebioracego (wiem ze to nie do konca tak działa) ale nie mam
    złudzen ze dałoby sie to ogarnac.
    Innymi słowy polityka polega na przewidywaniu konsekwencji własnych
    działan i patrzenia dalej niz czubek własnego nosa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 155. Data: 2023-11-24 18:53:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale wiesz, że to się stało z automatu, z samej mocy prawa i
    > ordynacji i nikt nie mógł nawet o niczym decydować?

    Oczywiscie.
    Decyzja została podjeta na etapie ustalania list wyborczych.

    > Czy tego typu drobnostki, nie zaprzątają Twojej uwagi, w
    > przeciwieństwie do ocen faktów rodem wprost z tvpis?
    > (niezależnie od tego jak te oceny do Ciebie trafiają, jednak
    > wyjątkowo łatwo im ulegasz.....)

    Znow sobie dopisałes co ci było wyogdnie?

> [...]
    > będą mogli coś sądom nakazywać.
    > Może.
    > A może i nawet próbowali, ale nie chciał.

    To tez.
    Ale mogli przede wszystkim nie wystawiac goscia który był
    europarlamentarzysta.
    Co to sa w ogole za cyrki (to uwaga do wszystkich polityków) ze bedac
    europosłem nagle sie rozmyslasz i startujesz do sejmu?
    Wziałes sie za cos to rob to porzadnie.
    Oburza mnie to rownie mocno co te wszystkie osoby co sie okazuje ze
    moga byc w 5 radach nadzorczych...
    To naprawde takie mało absorbujace zajecia?

    > Ale to wszystko dopiero byłoby mataczenie w sprawie i faktyczny
    > powód do zarzutów wobec tych onych, do których teraz masz
    > pretensje za de facto pisie przewiny....

    Karpinski powinien do takich wniosków dojsc sam.
    Ale nie posadzam politów o takie ideologiczne podejscie wiec decyzje
    powinien podjac ktos inny i duzo wczesniej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 154. Data: 2023-11-24 18:53:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale to Twoje wrażenia, a nie moje, więc z góry zakładam, że dziwne
    > i pomijam.

    I znow ten brak kultury...

    > Nie.

    No własnie. Wiec nie stawiałbym na tego konia.

    > Ale w przypadku pisiej prokuratury, oskarżenia ZACZYNAJĄ mnie
    > interesować po wydaniu wyroku sądowego, takiego prawomocnego.

    To oczywiscie prawda ale czy twoim zdaniem lepiej sie stało ze ten
    umeczon bohater wyszedł z aresztu czy zeby jeszcze chwile tam
    posiedział?
    Co czujesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 156. Data: 2023-11-24 19:20:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 24 listopada 2023 o 18:59:49 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."
    Zamiast zajmować się tym na czym się nie znasz kombinuj jak będziesz paczki
    dostarczał jak nie będziesz mogł starym dizlem wjechać do miasta. Zacznij zbierać na
    riksze towarową.

  • 157. Data: 2023-11-24 20:20:30
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 24.11.2023 o 18:53, Budzik pisze:
> [...]
    > Innymi słowy polityka polega na przewidywaniu konsekwencji własnych
    > działan i patrzenia dalej niz czubek własnego nosa.

    Żarty sobie stroisz podejrzewając ich o myślenie i to tak
    dalekowzroczne, przecież oni patrzą tylko na czubek swojego nosa, tak
    zawsze było i nic się w tej materii nie zmieniło.
    Owszem jest kilku ideowców i zapaleńców którzy chcą świat zmieniać ale
    walec 'demokracji' skutecznie im wybija różne 'głupie dla reszty' pomysły.

    --
    Janusz

  • 158. Data: 2023-11-24 20:24:44
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Oczywiscie.
    > Decyzja została podjeta na etapie ustalania list wyborczych.
    Obawiam się że wtedy jeszcze prokuratura się nim nie interesowała więc
    trudno mieć zarzut że trafił na listę wyborczą. Co innego np Giertych.

    --
    Janusz

  • 159. Data: 2023-11-24 20:43:13
    Od: M M <m...@g...com>

    piątek, 24 listopada 2023 o 19:20:35 UTC+1 Zenek Kapelinder napisał(a):
    > Zamiast zajmować się tym na czym się nie znasz kombinuj jak będziesz paczki
    dostarczał jak nie będziesz mogł starym dizlem wjechać do miasta. Zacznij zbierać na
    riksze towarową.

    Firmy kurierskie mają już elektryczne dostawczaki, widziałem już nawet we wsi (mimo
    braku jakichś stref/zakazów) jak InPost wymieniał się zawartością z paczkomatem i
    jednocześnie kablem z paczkomatu się doładowywał.
    Sam kiedyś myślałem o jakimś małym elektrycznym dostawczaku w leasingu dla firmy, bo
    sposób używania taki że każdy spalinowy jest bardzo nieekonomiczny (krótkie
    przebiegi, silnik nie zdąży się dobrze nagrzać), a po naładowaniu w taniej nocnej
    taryfie na 1-2 dni by wystarczyło. Niestety nie ma już taniej nocnej taryfy...

  • 160. Data: 2023-11-25 07:16:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > Co to sa w ogole za cyrki (to uwaga do wszystkich polityków) ze bedac
    > europosłem nagle sie rozmyslasz i startujesz do sejmu?

    Bardzo logiczna - dobre nazwiska przynoszą głosy.
    Inna sprawa, że można mandatu w Sejmie nie objąć, głosy pozostają i
    przechodzą na kogoś innego.

    > Karpinski powinien do takich wniosków dojsc sam.
    > Ale nie posadzam politów o takie ideologiczne podejscie

    Zakładając że on z nimi chce mieć jeszcze cokolwiek wspólnego, po tym
    jak mu niezbyt pomogli i przesiedział rok prawie w areszcie wydobywczym
    bez wyroku.....