  • 291. Data: 2023-12-10 15:53:01
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ?? m...@p...onet.pl ...

    > Przecież na nich nie głosowałeś, to co ich rozliczasz? Rozlicz
    > swoich, masz czas do poniedziałku.
    >
    > Bon mieszkaniowy
    > - Mieszkanie Plus
    > - samochody elektryczne
    > - Usprawnienie sądownictwa
    > - Emerytury staĹźowe
    > - Likwidacja NFZ
    > - Luxtorpeda 2.0
    > - Odbudowa średniowiecznych zamków
    > - Wielka hollywoodzka produkcja historyczna
    > - Nowe parki narodowe
    > ...i wiele innych.

    Oczekujesz od krisa odpowiedzialnosci za własne słowa i obiektywizmu?
    Przykro mi, nie doczekasz sie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 292. Data: 2023-12-10 16:54:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 10 grudnia 2023 o 16:00:01 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > ok
    > A wczesniej nie była?
    > >
    > Bo nie masz pojecia ilu musiałoby tam latac pasazerów zeby to sie
    > spinało.
    Ty wszystkowiedzący oczywiście masz pojęcia
    >Widziałes kalkulacje tych imbecyli?

    A dlaczego fiksujesz się tylko na pasażerach?
    Polskie porty nie nadążają ze zwiększaniem mocy przerobowej,
    polski przewoźnik LOT jest jedną z najlepszych linii na świecie.
    Tego nawet politycy nie popsuli
    Do Polski linią kolejową przyjeżdżają/wyjezdzaja kontenery w Chin.
    Dlaczego w imię jakiś kompleksów nie możemy mieć w centrum Polski dużego huba
    przeładunkowego towarowego i pasażerskiego.
    I na tym zarabiać
    Naprawdę nie widzę nic złego w tym że w środku Polski powstałby dobrze skomunikowany
    z wybrzeżem(portami), śląskiem(przemysł), wschodem i zachodem hub który łączyłby ruch
    lotniczy, kolejowy, towarowy i pasażerski

    > Ja mowie o tobie i twojej "swietojebliwej, udawannej" zmianie frontu.
    Że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i wyciągasz wnioski z czterech liter to Twój
    problem

  • 293. Data: 2023-12-10 18:12:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-12-2023 o 22:39, LordBluzg(R)?? pisze:

    > UWAGA WAŻNE!!! OKRADLI POLAKÓW z OSZCZĘDNOŚCI ŻYCIA.
    >
    > Z Miliardów na kontach zrobili POŁOWĘ wartości w 4 lata.

    Konta to pikuś.
    Mnie gnoje przyszłą emeryturę (z III filaru) w ten sposób zajumali.

  • 294. Data: 2023-12-10 22:11:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 10 grudnia 2023 o 18:13:00 UTC+1 Cavallino napisał(a):

    > Konta to pikuś.
    > Mnie gnoje przyszłą emeryturę (z III filaru) w ten sposób zajumali.
    W artykule napisali kto i jak to zrobił i ze jak rzad Morawieckiego się nie utrzyma
    to nowy KałOlicyjny zajebie resztę co mu się nieudało z 10 lat temu.
    https://www.money.pl/emerytury/168-mld-zl-w-ofe-rozg
    rzewa-politykow-polacy-straca-pieniadze-po-wyborach-
    6930480036125472a.html

  • 295. Data: 2023-12-11 11:52:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ty wszystkowiedzący oczywiście masz pojęcia

    Staram sie patrzec na rozne sprawy zdroworozsadkowo, ale tez słuchac
    ludzi ktorzy zajmuja sie danym tematem, patrzec kto ma interes zeby
    ciagnac w która strone no i weryfikować to co mowia politycy.
    I tak mi wychodzi ze to lotnisko w tej formie która zapowiedział pis
    nie powstanie w ciagu nastepnych 20-30 lat. Moze jakies powstanie...

    > A dlaczego fiksujesz się tylko na pasażerach?

    Absolutnie sie nie fiksuje, ba, nawet zauwazyłem pod koniec 8 lat
    rzadów ze zmieniła sie narracja z pasazerskiej na towarowa.
    To tylko dodatkowy dowód na to ze wczesniej kłamali.

> [...]
    > śląskiem(przemysł), wschodem i zachodem hub który łączyłby ruch
    > lotniczy, kolejowy, towarowy i pasażerski

    Szczerze powiedziawszy, patrzac na to co sie działo z przeładowywaniem
    zboza i wegla - po prostu nie wierze zeby ekipa która własnie konczy
    rzadzic potrafiła nawet w 10% to ogarnac zeby to na siebie zarabiało.

    > Że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i wyciągasz wnioski z
    > czterech liter to Twój problem

    ;-DDDDD
    Zaprawde powiadam ci, zanim kogut zapieje, 3 razy sie mnie
    wyrzekniesz... (czy jakos tak to leciało...)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 296. Data: 2023-12-11 15:13:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 11 grudnia 2023 o 12:00:00 UTC+1 Budzik napisał(a):

    > Szczerze powiedziawszy, patrzac na to co sie działo z przeładowywaniem
    > zboza i wegla - po prostu nie wierze zeby ekipa która własnie konczy
    > rzadzic potrafiła nawet w 10% to ogarnac zeby to na siebie zarabiało.

    Po raz kolejny wyszło że nie potrafisz jednak czytać ze zrozumieniem
    Przecież nigdzie nie napisałem że budować ma ta właśnie ekipa.
    Napisałem że dobrze by było aby taki hub powstał, żeby nie zaprzepaścić projektu.
    Tylko tyle i aż tyle.

  • 297. Data: 2023-12-11 21:52:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Po raz kolejny wyszło że nie potrafisz jednak czytać ze
    > zrozumieniem
    > Przecież nigdzie nie napisałem że budować ma ta
    > właśnie ekipa.

    Jezeli juz chcesz na takim poziomie dyskutowac to ja tez tego nie
    napisałem.
    Napisałem jakie jest moje zdanie na ten temat.

    > Napisałem że dobrze by było aby taki hub powstał,
    > żeby nie zaprzepaścić projektu.
    > Tylko tyle i aż tyle.

    Na ten moment mamy tylko jakies bajki dla naiwnych o najwiekszym
    lotnisku w tej czesci europy.
    nie ma nic wiecej wiec trudno o tym na powaznie dyskutowac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 298. Data: 2023-12-12 17:13:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 11 grudnia 2023 o 21:59:58 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
    > A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff
    Są i rzeczy pewne. Na przykład postawia ci wiatraki 500, metrow od domu będzie
    pierwszy. Kolejne trochę dalej. Bo jak stawiają to nie jeden a od razu kilka. Jak się
    utrzymaja dłużej niz do wiosny to za dwa lata podatek katastralny wprowadza.
    Oczywiście za niedoscigniony wzor wezma szwabów z średnia stawka 1,9%. To z luzackigo
    1,2 do ubezpieczenia zrobią sie 22800. Oczywiście jak szwabskie wiatraki będą w polu
    widzenia to mozliwosc oddania prądu z fotowoltaiki do sieci zarzadzanych przez
    szwabow z folksdojczami spadnie do zera. Miłego dnia.