  • 191. Data: 2023-11-28 07:19:16
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-11-2023 o 22:53, Budzik pisze:

    > Podziwiam twoja naiwnosc ze nagle pis zostanie odciety od wszelakich
    > mediow.

    Nie rozumiesz.
    Po prostu mam w głębokim poważaniu co pis sądzi, czym szczuje i gdzie to
    robi.

  • 192. Data: 2023-11-28 07:21:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-11-2023 o 22:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > :)
    > To wszystko zalezy od przyjetej nomenklatury.

    Nie - to wszystko zależy od tego czego sie słucha i daje wiarę.
    Niestety - to co pochodzi z obozu pis jest odwrotnie wiarygodne.
    I nie sądzę, żeby to się zmieniło.

    > Jakie bzdury mi nie przeszkadzaja?
    > Ze ludzie w ogromnej wiekszosci nie weryfikuja faktów i łykaja bzdury
    > jak pelikany?

    Sam jesteś najlepszym przykładem powtarzając bzdety po szczujni.

  • 193. Data: 2023-11-28 07:26:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-11-2023 o 22:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Mysle ze grubo sie mylisz, politycy pis chodza rowniez po innych
    > mediach.

    I co chcesz z tym zrobić, zakazać im, czy odstrzelić?
    Bo to byłby chyba jedyny skuteczny sposób, żeby przestali wymyślać tego
    typu bzdety.

    Możesz zrobić jeszcze tak jak ja - olewać i nie słuchać tego "przekazu".

    > Przypomnisz sobie moje słowa.

    Że wahadałko kiedyś się odwróci?
    Nie urodziłem się wczoraj, wiele już takich sytuacji przeżyłem, niewiele
    z tym możesz zrobić - takie uroki demokracji, że kłamcy, złodzieje i
    populiści też miewają swoje dni.

    Nie jesteś w stanie temu zapobiec.

    Ale tym bardziej nie ma sensu łykać ich propagandy i się nią brandzlować
    na grupach - to jest odmienna rzeczywistość od faktycznej.

  • 194. Data: 2023-11-28 08:53:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 27 listopada 2023 o 23:00:00 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > :)
    > Tr0che mnie to bawi jak ktos broni pisu tworzac taka projekcje.

    Jak Tobie wyszło ze bronie PiS?
    Masz prawo mieć nadzieję że politycy nie wykorzystają TV publucznej w obliczu 3
    zbliżających się wyborów
    Twoje prawo- ja uważam że bezwzględnie wykorzystają.

  • 195. Data: 2023-11-28 09:30:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-11-2023 o 08:53, Kris pisze:

    > Jak Tobie wyszło ze bronie PiS?
    > Masz prawo mieć nadzieję że politycy nie wykorzystają TV publucznej w obliczu 3
    zbliżających się wyborów

    Wystarczy, że uniemożliwią pisowi dalsze jej wykorzystywanie do szczucia
    i siana swojej pokręconej propagandy.

  • 196. Data: 2023-11-28 15:19:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 27.11.2023 o 22:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Podziwiam twoja naiwnosc ze nagle pis zostanie odciety od wszelakich
    > mediow.
    Przecież nikt ich nie odcina, mają swoją telewizję i gazety.
    Telewizja publiczna ma być apolityczna, a teraz taka nie jest,
    nasjlepiej widać to było w czasie kampanii wyborczej, tylko o pisowskim
    programie mówili a o opozycji tylko negatywne komentarze, to Polsat i
    TVN o kilka długości lepiej to przedstawiali bo przekazywali program
    wszystkich partii z pisem włącznie.

    > Moim zdaniem po prostu nie doceniasz z jednej strony perfidii polityków
    > w powtarzaniu głupot, z drugiej strony głupoty ludzxi którzy nie
    > weryfikuja faktów.
    >
    > Moim zdaniem takie sprawy nie sa dobre dla koalicji prodemokratycznej.

    Jakie sprawy? żeby tvp była niezależna od partii i rządu?

    --
    Janusz

  • 197. Data: 2023-11-28 15:21:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 27.11.2023 o 22:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Nie wiedziałem.
    > Ale sprawdziłem ze zmarł w maju czyli kilka miesiecy przed zgłaszaniem
    > list kandydatów.

    No i? to nadal niczego nie tłumaczy, nikt nie ma 100% pewności że
    wejdzie do sejmu, poza tym ktoś mógł to info o śmierci po prostu przegapić.

    --
    Janusz

  • 198. Data: 2023-11-28 17:10:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 28 listopada 2023 o 09:30:35 UTC+1 Cavallino napisał(a):

    > Wystarczy, że uniemożliwią pisowi dalsze jej wykorzystywanie do szczucia
    > i siana swojej pokręconej propagandy.
    W zamian Holecka będzie czytać propagandowe przekazy drugiej strony.

  • 199. Data: 2023-11-28 17:14:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 28 listopada 2023 o 15:19:17 UTC+1 Janusz napisał(a):

> [...]
    > wszystkich partii z pisem włącznie.

    > Jakie sprawy? żeby tvp była niezależna od partii i rządu?

    Zawsze będzie zależna szczególnie teraz gdy przed nami praktycznie co kilka miesięcy
    jakieś wybory.
    Politycy niezależnie od opcji nigdy nie odpuszcą sobie kontroli nad takim narzędziem.

  • 200. Data: 2023-11-28 17:21:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-11-2023 o 17:10, Kris pisze:

    > W zamian Holecka będzie czytać propagandowe przekazy drugiej strony.

    Nie bredź, nigdy tak nie było, w żadnej telewizji,więc czemu teraz by miało?
    PO przegrała poprzednie wybory właśnie dlatego, że nie kłamała w
    mediach, ani nawet nie reklamowała swojego własnego rządu.

    No chyba że dla jakichś zjebów, samo informowanie, że istnieją punkty
    widzenia inne niż pisowska reality i nie wciskanie jej na siłę każdemu
    czy chce czy nie chce, jest propagandowym przekazem drugiej strony.

    O to Ci chodzi?
    No to tak będzie, masz rację.