  • 91. Data: 2023-11-01 16:58:56
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-11-2023 o 14:54, Budzik pisze:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > I sadziłem ze własnie do tego sa konsultacje u prezydenta aby ustalic
    > kto ma najwieksze prawdopodobienstwo do posiadania wiekszosci.

    > Nie ma takiej procedury.
    > Ja przynajmniej jej nie znam.
    > Wskazesz odpowiednie zapisy?

    No jak to - kacze chciejstwo.
    To już nie jest głos decydujący w każdej sprawie?
    Dla krisów i im podobnych jak widać jest....

  • 92. Data: 2023-11-01 19:42:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 1 listopada 2023 o 14:59:57 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > :)
    >
    > Swoja droga, tak bardziej ogolnie, to ciekawe jak absurdalna jest ta
    > nasza cała demokracja.
    > Pierwsze wybory pis wygrał (w sensie miał samodzielna wiekszosc) tylko
    > dlatego ze SLD dało dupy i spadło poza próg.

    Ot to.
    Tusk nie dogadał się na etapie tworzenia list w sprawie jednego wspólnego bloku.
    Nawet byly sugestie że jak nie z nimi to pod kreska przystawki będą.
    Plan wg mnie był taki ze mieli nadzieję jako KO wygrać wybory a ew przystawki by ich
    być może w rządzeniu wsparły.
    Później szła narracja ( jak z sądazy wynikało że sami nie wygrają) żeby 3 droga i
    lewica próg wyborczy przekroczyła.
    Dzień przed cisza wyborcza Tusk ogłosił "sukces"- trzecia droga i.lewica z zapasem
    przekroczą próg i jest nadzieja na większość konstytucyjną.
    Wynik wyborów ostudził ten entuzjazm i zmiana narracji była znów potrzebna.
    I konieczność dogadania się z trzecia droga i lewica. Czyli zrobić to co nie udało
    się chwilę wcześniej( na etapie tworzenia list)

    > Obecnie trzecia droga, zaryzykuje, dokładnie z tego samego powodu
    > osiagneła super wynik. Ludzie rozumiejac ze pajace bawia sie demokracja
    > i znów ryzykuja bycie tuz pod kreska w wielu przypadkach oddali głos
    > strategiczny wybierajac trzecia droge zamiast platformy czy lewicy
    > własnie dlatego zeby Hołownia przez swoj opor nie ipierdolił całych
    > wyborów. Dziwne to wszystko.

    Dokładnie
    Tu się z Tobą w100% praktycznie zgadzam.

  • 93. Data: 2023-11-01 19:53:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 1 listopada 2023 o 14:59:58 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Z ciekawosci, zawsze po wyborach, przed powierzeniem konkretnej osobie
    > "misji tworzenia rzadu" odbywaja sie "szeroko zakrojone" konsultacje u
    > prezydenta.
    > Po co one sa skoro nie szuka sie w nich wiekszosci parlamentarnej a
    > powierzenie misji tworzenia rzadu odbywa sie mechanicznie na podstawie
    > wyników poszczegolnych partii?
    > Nie widzisz tutaj sprzecznosci?

    Widzę.
    Ale też widzę i słyszę że wszyscy w kolejce do koryta mają hasła typu szanowanie
    demokracji, dobrych zwyczajów praworządności itp.
    I nagle jak już blisko koryta są to próbują zmieniać te" dobre zwyczaje" itp
    Skoro jest zwyczaj że tworzenie rządu powierza się partii która wygrała wybory to
    niech prezydent powierzy to psiom
    Nie uda im się to chyba dla opozycji lepiej bo z przekazem że PISie się ośmieszył itp
    poleca.
    Minus jedyny- strata czasu.
    Ale pisie z 8 lat rządziły , gospodarka to przetrwala to kolejne 2-3 miechy dłużej da
    radę.

  • 94. Data: 2023-11-01 19:56:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 1 listopada 2023 o 16:57:41 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    ?
    > A co to ma za znaczenie?
    > Wyłącznie dla tv pis i zmiękczonych przez nich umysłów....
    Krótka masz pamięć.
    Ale google chociażby jest
    Zerknij w w wolnej chwili dlaczego nie powstała wspólną lista KO plus przystawki.
    Daj znać co ustaliles.

  • 95. Data: 2023-11-01 20:40:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 1 listopada 2023 o 16:57:41 UTC+1 Cavallino napisał(a):

    > A co to ma za znaczenie?
    > Wyłącznie dla tv pis i zmiękczonych przez nich umysłów....
    Może lepsze zmiękczone umysły od takich zalanych przez TVN niemieckim betonem
    zbrojonym zydowskim ołowiem.

  • 96. Data: 2023-11-01 20:54:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 1 listopada 2023 o 11:30:44 UTC+1 Pete napisał(a):
    .
    > Oczywiście, że tak może robić. Tylko wtedy kręci na siebie koniec
    > kariery politycznej.

    Nijako Lech Wałęsa jako prezydent uzyskał ksywę "wetownik" i 80lat w spokoju dożył.

  • 97. Data: 2023-11-01 21:28:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 1 listopada 2023 o 19:42:40 UTC+1 Kris napisał(a):

> [...]
    się chwilę wcześniej( na etapie tworzenia list)
    > Dokładnie
    > Tu się z Tobą w100% praktycznie zgadzam.
    Z dogadaniem może być roznie. Na pasku leciało ze Zanberg chciałby się odłaczyc od
    SLD bo cos tam w programach nie pasuje. Kosiniak z Kamyszem twierdzili niedawno ze
    jak ten z agrounii będzie w KO to oni do koalicji nie wejda. Dwóch nie moze się
    mylić. Do tego jeszcze długo będzie na swoim stanowisku obrazany i wysmiewany przez
    jelopozycje prezydent. Nie jest tajemnica ze sympatyzuje on z PiSem. Matematyka
    sejmowa jest nieugięta. Zeby odwetowac zawetowane potrzeba minimum 3/5 a nie połowa
    +1. Jedyna koalicja jaka by mogła rzadzic to koalicja PiSu z KO.

  • 98. Data: 2023-11-01 21:29:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 1 listopada 2023 o 16:58:58 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    > l.
    > No jak to - kacze chciejstwo.
    Mieczem można zabijając, lecz od miecza też się ginie.
    Podasz przepisy które nakazują Prezydentowi powierzyć misję tworzenia rządu
    ugrupowaniom które zajęły 2,3,4 ( KO plus przystawki) miejsce w wyborach?

  • 99. Data: 2023-11-02 06:24:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-11-2023 o 19:56, Kris pisze:
> [...]
    > Ale google chociażby jest
    > Zerknij w w wolnej chwili dlaczego nie powstała wspólną lista KO plus przystawki.

    Nie ma to żadnego znaczenia, skoro udało się całe to towarzystwo do
    Sejmu wprowadzić i Twoich czarno-brunatnych od koryta odsunąć.

    Więc teraz możecie sobie kwiczeć co tam Wam TV PIS serwuje do woli, tyle
    wam pozostało.
    EOD

  • 100. Data: 2023-11-02 12:54:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Widzę.

    uff :)

    > Ale też widzę i słyszę że wszyscy w kolejce do koryta mają hasła
    > typu szanowanie demokracji, dobrych zwyczajów praworządności itp.

    Daj spokój, naprawde łykasz te hasła?
    Po czynach ich poznasz.

    > I nagle jak już blisko koryta są to próbują zmieniać te" dobre
    > zwyczaje" itp Skoro jest zwyczaj że tworzenie rządu powierza się
    > partii która wygrała wybory to niech prezydent powierzy to psiom

    Ale na serio jest taki zwyczaj?
    Zawsze sadziłem ze to jest zwyczaj szukania wiekszosci parlamentarnej a
    po prostu zawsze dotychczas było tak ze wygrywajacy mieli jakas tam
    zdolnosc koalicyjna...

> [...]
    > PISie się ośmieszył itp poleca. Minus jedyny- strata czasu.
    > Ale pisie z 8 lat rządziły , gospodarka to przetrwala to kolejne

    Ototo. gdyby to sie odbyło na jednym posiedzeniu - nie widze problemu.
    Ale jest tam cos jeszcze z uchwaleniem budzetu i jakies terminy. nie
    wgryzałem sie wiec nie wiem czy to realne zeby przeciagnac sprawe do
    tego stopnia zeby były powtorne wybory ze wzgledu na brak budzetu.
    A ze mam słownie zero zaufania ...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton