  • 81. Data: 2023-11-01 07:59:40
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-10-2023 o 22:30, Kris pisze:

    > Próbować stworzyć rząd ma:
    > - ten co wygrał wybory- czyli PISie

    Tyle że nie wygrał, niezależnie od tego jak TV PIS będzie kłamała, a
    Tobie podobne oszołomy za nią.

    A z zestawionych koalicji ta akurat większości nie posiada.

  • 82. Data: 2023-11-01 08:01:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-10-2023 o 17:29, Kris pisze:

    > Pewnie regularnie oglądasz skoro znasz ich przekaz

    Nie znam, dlatego pytajnik był.
    Do ciebie, bo nim lecisz.

    > Nawet jak przyjąć Twój tok myślenia to do dzisiaj żadnej umowy nie ma .

    A PIS z Solidarną Polską ma?

    > Więc nie rozumiem tego skowytu teraz.

    No ja też nie, a jednak go uprawiasz.
    W sumie dobrze - słychać wycie, znakomicie.

    > Pisie wygrały

    Przegrały.
    Skowytem rzeczywistości nie zmienisz.

  • 83. Data: 2023-11-01 09:37:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 1 listopada 2023 o 08:01:58 UTC+1 Cavallino napisał(a):

    > A PIS z Solidarną Polską ma?
    Startowali jako jeden komitet wyborczy i osiągnęli WSPÓLNY wynik.
    Tak samo jak Trzecia Droga

    > Przegrały.
    Jak mocno byś noga nie tupał to tego co ogłosilia PKW nie zmienisz.
    > Skowytem rzeczywistości nie zmienisz.
    Ot to. Na Sam bym tego.lepiej nie podsumował.

  • 84. Data: 2023-11-01 11:30:40
    Od: Pete <n...@n...com>

    dzielnie grupa TVN, artyści, campusy itp.

    > Opozycja do PiSu ma jak napisałeś 60%. Ale to nie jest jednolity twor ktory powstał
    przed wyborami. Opozycja to oddzielne komitety czy jak to oni nazywaja.

    No bo pis to wystartował jako jedna partia :)
    Policz dokładnie, ile pis jako partia ma szabel w sejmie. To ci wyjdzie
    mniej niż PO :)

    Do tej pory pomimo braku rozwiazan systemowych prezydenci w materii
    powołania rzaadow mieli pełna dowolność ale pierwsze w kolejce było
    ugrupowanie które samodzielnie czy tez w koalicji utworzonej przed
    wyborami zebrało najwięcej głosów. Uważam ze w pierwszej kolejności
    prezydent powinien zaproponować tym co maja najwięcej czyli 194. Jeśli
    przed głosowaniem o uznanie rzadu PiS nie dobierze zeby mieć wiekszzosc
    to nie zostanie powołany. KO ma 167 i ich palcem prezydent pokaze jako
    kolejnych do tworzenia rzadu. Szansa ze rzad zaproponowany przez KO
    zyska wiekszosc jest większa niz ma PiS, ale nie jest stu procentowa.

    W tej sytuacji, to powinien powołać dwóch kandydatów na premiera i niech
    walczą o głosy.
    A jak wybierze pinokia, to gra na zwłokę.

    Jeśli KO będzie partia rzadzaca to zaczna się dla niej tragiczne czasy.
    Prezydent będzie miał ze dwa lata na wetowania tego co w KO i społce
    wymysla. Do tego wyzej wymienieni nie maja tyle glosow zeby wystarczyło
    na 3/5 potrzebne do odwetowania. Czasami jak nie dało się wygrać to
    można z przegranej pozycji zrobić tak zeby ten co mu się wydaje ze
    wygrał nic nie mogł sam zrobić.

    Oczywiście, że tak może robić. Tylko wtedy kręci na siebie koniec
    kariery politycznej.

    --
    Pete

  • 85. Data: 2023-11-01 14:11:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 1 listopada 2023 o 11:30:44 UTC+1 Pete napisał(a):

> [...]
    > wygrał nic nie mogł sam zrobić.
    > Oczywiście, że tak może robić. Tylko wtedy kręci na siebie koniec

    Chciałbym niesmialo zauwazyc ze kariera polityczna Dudy jako prezydenta niedługo się
    skończy. Ale zanim odejdzie ma dostatecznie dużo czasu zeby się zemścić na tych co go
    obrazali. A czy jakaś inna kariera jest dla niego zagrożona? Pytanie było retoryczne.
    Oczywiście ze nie. Jeśli w europarlamencie siedzi po PZPRoski beton to znaczy ze
    nawet bycie kiedys bandytom nie przeszkadza w robieniu kariery politycznej. Zauwaz
    pewna prawidłowosc. Będzie przykład. Najgłośniej o homo wrzeszcza homo. 96%
    normalnych nie biega z flagami. Po wyborach najwięcej jest takich jak ty co na
    nieprawdziwych bo nie mieszczących się do rownania o wyniku wyborowi liczbach
    wrzeszcza ci co z osobna je przegrali i chca udowodnić ze jest inaczej bo po wyborach
    sa razem chociaż tarcia juz się zaczęły. Myslacy czekaja na rozwoju wypadkowi a
    głupi jak to głupi gadają co im slina na język przyniesie. Co możecie wy głupi od
    robienia wrzasku zrobić zeby wymusić na prezydencie jakies decyzję? Nic. Ale
    mogliście zrobić cos dla siebie na wyborach. Mogliście wziac udział w referendum
    zamiast uwierzyć na dodatek rudemu. Taka obraza waszych intelektowi by była jak
    byscie postawili krzyzyk ze nie chcecie tyrać do smierci? Albo ze szwabski przygłup
    przypominający krasnala nie dał nam na przechowanie opalonych lekarzy i inżynierów?
    Na debili nie ma rady, a jak dostana na czyms w pizde to jak złota rybka pamiętaj to
    trzy sekundy. Dziecko mówi do mnie ze nie wzięło udziału w referendum. Grzecznie
    spytałem czy chce pracować do smierci i pracujac utrzymywać uchodźców z Afryki.
    Kretyn zmienił temat. Można było w wyborach głosować na kogo się chciało, bo to w
    najlepszym przypadku wazne będzie cztery lata. Ale wynik referendum byłby wiazacy dla
    wielu kolejnych rzadowi. Debile zrobili cos sprzecznego z logika jak na przykład
    ruchanie brzydkiej murzynki majacej adidasa, bez gumy. A ty jak głosowałes w
    referendum?

  • 86. Data: 2023-11-01 14:54:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Przeca napisałem " póki co"

    Nie jestem politykiem, wszelkie "w danym momencie" "poki co", i "na ten
    moment" jako dupochrony staram sie omijac szerokim łukiem.
    Zwłaszcza ze nic specjalnego nie wydarzyło sie od czasu jak napisałes
    to zdanie do wyborów wiec zakładam ze myliłes sie od samego poczatku.

    > Wiatr zmian czy jednorazowy zryw napędzany przez media "mętnego
    > nurtu"? Ps
    > Na szybko Googla przejrzałem więc jakby co to mnie popraw:
    > - trzecie wybory już gdzie PiSie niezależnie od frekwencji
    > osiągają ok 8 mln glosow. PO/KO/ Platforma czy pod jakimi oni tam
    > nazwami występują podobnie stały elektorat mają
    >
    > Wychodzi więc ze zwycięzcą tych wyborów są przystawku- Trzecia
    > Droga głównie. Więc czy to co napisałem to się zestarzało?

    Jezeli nie przeszkadza ci to ze w 100% sie myliłes to ja tez moge to
    zaakceptowac :)

    Swoja droga, tak bardziej ogolnie, to ciekawe jak absurdalna jest ta
    nasza cała demokracja.
    Pierwsze wybory pis wygrał (w sensie miał samodzielna wiekszosc) tylko
    dlatego ze SLD dało dupy i spadło poza próg.
    Obecnie trzecia droga, zaryzykuje, dokładnie z tego samego powodu
    osiagneła super wynik. Ludzie rozumiejac ze pajace bawia sie demokracja
    i znów ryzykuja bycie tuz pod kreska w wielu przypadkach oddali głos
    strategiczny wybierajac trzecia droge zamiast platformy czy lewicy
    własnie dlatego zeby Hołownia przez swoj opor nie ipierdolił całych
    wyborów. Dziwne to wszystko.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 87. Data: 2023-11-01 14:54:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ten co stworzy rzad- to raczej oczywiste

    I sadziłem ze własnie do tego sa konsultacje u prezydenta aby ustalic
    kto ma najwieksze prawdopodobienstwo do posiadania wiekszosci.

    Nie ma takiej procedury.
    Ja przynajmniej jej nie znam.
    Wskazesz odpowiednie zapisy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 89. Data: 2023-11-01 14:54:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > W tej sytuacji, to powinien powołać dwóch kandydatów na premiera i
    > niech walczą o głosy.
    > A jak wybierze pinokia, to gra na zwłokę.

    I to mi sie podoba, bez zbednego przeciagania, to wszystko powinno sie
    odbyc na pierwszym posiedzeniu sejmu.
    No chyba ze glosowaliby z 5 razy i zaden nie uzyskałby poparcia to moze
    wtedy jakies odroczenie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 88. Data: 2023-11-01 14:54:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Więc nie rozumiem tego skowytu teraz.
    > Pisie wygrały prezydent powinien powierzyć im misję tworzenia
    > rządu. Prawdopodobnie im się nie uda więc następne w kolejce będą
    > kolejne kanapowe( jak sam napisałeś) partie. Jak się dogadają i
    > uda im się podpisać umowę to stworza rząd.

    Z ciekawosci, zawsze po wyborach, przed powierzeniem konkretnej osobie
    "misji tworzenia rzadu" odbywaja sie "szeroko zakrojone" konsultacje u
    prezydenta.
    Po co one sa skoro nie szuka sie w nich wiekszosci parlamentarnej a
    powierzenie misji tworzenia rzadu odbywa sie mechanicznie na podstawie
    wyników poszczegolnych partii?
    Nie widzisz tutaj sprzecznosci?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 90. Data: 2023-11-01 16:57:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-11-2023 o 09:37, Kris pisze:

    > Startowali jako jeden komitet wyborczy

    A co to ma za znaczenie?
    Wyłącznie dla tv pis i zmiękczonych przez nich umysłów....