  • 231. Data: 2023-12-01 14:32:02
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-12-2023 o 13:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To sobie ty ustaliłes,

    A to już nie moja wina, że nie rozumiesz co piszesz i dlaczego.

  • 232. Data: 2023-12-01 14:33:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-12-2023 o 13:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Wziałes 10% normalnej czesci spleczenstwa i uznałes ze ludzie masowo sa
    > madrzy i weryfikuja fakty.

    Cały czas nie rozumiesz, że nie chodzi o żadne fakty, tylko o sianie
    pisiej propagandy.
    Ja o niej nie będę dyskutować, a faktem jest tu tylko to że jej ulegasz.

  • 233. Data: 2023-12-01 14:34:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Oczywiście.

    To tak przyjmij i skończ temat.

  • 234. Data: 2023-12-01 14:36:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Poniewaz juz przyznałes ze

    Że bzdurzysz i powielasz pisią propagandę.

    Jeśli nie przestaniesz, to po prostu trafisz do kibla, razem z Zenkami i
    jemu podobnymi.

    Tak Ci na tym zależy, czy ktoś Ci płaci za te bzdety?

    Nic więcej już nie uzyskasz, więc skończ.

  • 235. Data: 2023-12-02 13:36:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 21 listopada 2023 o 07:53:34 UTC+1 Pete napisał(a):
> [...]
    zakwestionowany przez europejskie trybunały i polskie sądy" - powiedziała Kamila
    Gasiuk-Pihowicz w 2022 roku.
    > Uwaga, będę ci klarował.

    Wyklaruj mi więc coś jeszcze.
    Dzisiaj słucham radio i słyszę że nowa koalicja ma projekt uchwały o przedłużeniu
    zamrożenia cen energii.
    Tylko ponoć gdzieś tam między wierszami wpisali odległości przy budowie farm
    wiatrowych i możliwości wywłaszczenia.
    O co tutaj chodzi.
    Nie mogli jak biali ludzie napisać ustawy o przedłużeniu zamrożenia cen energii a
    odnośnie wiatraków osobny dokument sporządzić?

  • 237. Data: 2023-12-02 13:53:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > Zenkami i jemu podobnymi.
    >
    > Tak Ci na tym zależy, czy ktoś Ci płaci za te bzdety?
    >
    > Nic więcej już nie uzyskasz, więc skończ.

    Kurde, 40 letni facet i plonkiem straszy?
    Dorosnij, otworz oczy i przestan mi wmawiac urojone w twojej głowie
    bzdury.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 238. Data: 2023-12-02 13:53:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > A to już nie moja wina, że nie rozumiesz co piszesz i dlaczego.

    Ładna projekcja. Teraz wyciagnij wnioski.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 236. Data: 2023-12-02 13:53:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Cały czas nie rozumiesz, że nie chodzi o żadne fakty, tylko o
    > sianie pisiej propagandy.
    > Ja o niej nie będę dyskutować, a faktem jest tu tylko to że jej
    > ulegasz.

    Głupi jestes?
    Siedzisz na grupie gdzie jest 5 osób i mowisz o "sianiu" czegokolwiek?
    Wez otrzezwiej i zrozum o czym ja do ciebie mowie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 239. Data: 2023-12-02 13:53:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To tak przyjmij i skończ temat.

    Bez urazy ale byc moze ewentualnie mozesz sobie w domu rzadzic i mowic
    innym kiedy i na jaki temat maja sie wypowiadac...
    Ale coś czuje pantoflem ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 240. Data: 2023-12-02 16:37:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 2 grudnia 2023 o 13:36:09 UTC+1 Kris napisał(a):

> [...]
    > Nie mogli jak biali ludzie napisać ustawy o przedłużeniu zamrożenia cen energii a
    odnośnie wiatraków osobny dokument sporządzić?
    Jesteś tak mało inteligentny ze nie potrafisz kojarzyć faktow i zdarzeń? Umieszczenie
    w jednym pakiecie zamrożenia cen pradu i zmian ustawy o wiatrakach powoduje ze
    prezydent ma problem z zawetowaniem. Jak zawetuje to pojawia się bilbordy ze oni
    nieba chcieli ludziom uchylić a chuj zablokował i przez niego prac drogi. Ale nie
    poinformują wprost ze zamrozenie cen na pół roku a za mała odległość wiatrakowa od
    domow na zawsze. Dzięki temu siemens dostaje kroplówkę i ma szansę dotrwać do
    przegrania przez Ukraińców wojny i dostawy tanich surowców ze wschodu. Gdybym był
    prezydentem to po przegłosowaniu przez folksdojczów ww ustawy jej nie zawetował. Kara
    dla debili co sobie do rzadzenia wybrali opcje szwabsko kacapska musi być. A jak nie
    jestem prezydentem to będę sie się cieszył jak Budzikowi i innym ktorzy wyzej sraja
    niz dupy maja niedaleko od domu za ktory jeszcze płaca raty postawia wiatraki a na
    działkach zakopia kable sredniego napięcia i postawia transformatory. Co spowoduje
    spadek wartości nieruchomości do ujemnej bo podatki, w tym rowniez katastralny który
    zostanie wprowadzony, płacić będą musieli. Urzędu skarbowego nie będzie interesowało
    ze ktoś nie może sprzedać domu bo legalnie i zgodnie z przepisami postawiony jest stu
    metrowy wiatrak.