  • 31. Data: 2013-04-07 10:42:58
    Temat: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
    Od: "Stefan" <s...@o...pl>

    news:93kzfh5wpcab.2fxoybddv84b$.dlg@40tude.net...

    > Rada dla Ciebie jest prosta, po co aż GMO - a weź się rozpędź dobrze i
    > zrób
    > porządnego baranka w jakąś solidną ścianę...

    Mam takie rogi, że łbem do sciany nigdy nie dostanę, a rogi w odróżnieniu od
    innych jeleni nie odpadaja, trzymaja się mocno.
    pozdr
    Stefan

  • 32. Data: 2013-04-07 10:47:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 01:40:53 -0700 (PDT), outside napisał(a):

    > Głupota polegana na tym że teoriami spiskowymi rzeczywistość się widzi
    > bo brak wiedzy aby świat racjonalnie tłumaczyć i wszystko jest wrogie,
    > zagrażające.
    > Powiesz na wsi że w pomidorach są geny, to pianę paniki i nienawiści
    > wywołasz, no bo geny to zło, nikt z ludzi nie posiada genów, to te
    > korporacje powodują że u ludzi pojawiają się geny. Pani dziecko ma
    > geny, baba zemdleje i jak się ocknie wykwili, to kiedy umrze?

    Dla ciebie racjonalne tłumaczenie to "Monsanto jest tiu tiu i robi nam
    wszystkim dobrze". A ja dziękuję, postoję. Sam sobie wpieprzaj GMO.

  • 33. Data: 2013-04-07 10:48:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 10:42:58 +0200, Stefan napisał(a):

    > Mam takie rogi, że łbem do sciany nigdy nie dostanę, a rogi w odróżnieniu od
    > innych jeleni nie odpadaja, trzymaja się mocno.
    > pozdr
    > Stefan

    Są słupy telegraficzne, tylko wybierz żelbetonowy, porządny - zmieści się
    między.

  • 34. Data: 2013-04-07 10:49:37
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Stefan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > GMO!!!!
    >
    > Chociaż.... co działa na oczy? Chciałbym widzieć w dalekiej

    To dziwne podejście do sprawy- ta ironia. No bo weźmy leki: lata całe się je
    testuje, zanim zacznie podawać wąskiej_grupie_chorych_ludzi. A i tak wpadki
    są częste. Wpadki, czyli np okazuje się, że ten cudowny, rewelacyjny lek-
    tak dokładnie testowany- jest silną trucizną pokazującą swoje działanie
    trujące dopiero po latach, a bywa- w następnych pokoleniach. A Ty- ot tak,
    beztrosko, robisz sobie jaja z tego, ze jeśli się nie postawimy- to za
    niedługo będziemy wszyscy konsumować wyłącznie GMO- i tak naprawdę nie
    wiemy, jaki to będzie miało wpływ na nas, nasze dzieci, etc Wiesz- ci
    ludzie, którzy kombinowali, jak wykorzystać padnięte krowy i produkowali z
    nich wysokobiałkową mączkę dodawaną do paszy dla krów zapewne nie
    przewidzieli istnienia prionów i całego zamieszania późniejszego z
    eksterminacją np niemalże całej populacji krów w GB. Ot, wypadek przy pracy.
    Po co o tym mówić? Także, rób sobie jaja z GMO, rób...

    --
    Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
    Arystoteles

    --

    Chiron

  • 35. Data: 2013-04-07 10:50:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 10:33:29 +0200 osobnik zwany Ikselka
    napisał:

    > Odpowiedziałam wprost - o słyszeniu ultradźwięków.

    nie, nie odpowiedziałaś na mój post.
    Do tego wykazujesz, że kompletnie nie masz pojęcia czym jest GMO.
    Jak dla mnie EOT

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2013-04-07 10:52:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 10:49:37 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
    > eksterminacją np niemalże całej populacji krów w GB. Ot, wypadek przy pracy.
    > Po co o tym mówić? Także, rób sobie jaja z GMO, rób...

    Niektórzy mają wbudowany prymitywny mechanizm wypierania przez krytykę,
    kiedy się czegoś boją. Inni mają zdolność analizy i działania w sytuacji
    zagrożenia. Ale to są OSOBNE grupy ludzi.

  • 37. Data: 2013-04-07 10:56:36
    Od: outside <s...@g...com>

    On 7 Kwi, 10:47, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
    > --
    > XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

    Jeszcze trochę a armatę kupisz by strzelać do samolotów, bo smugi
    toksyczne zostawiają na twoim niebie.

  • 38. Data: 2013-04-07 11:00:18
    Od: outside <s...@g...com>

    On 7 Kwi, 10:49, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
    > Po co o tym mówić? Także, rób sobie jaja z GMO, rób...
    >
    > --
    > Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

    To zwalczaj ogień, bo ludzie pierwotni jedli na surowo/ przeciętna
    wieku życia ponad 20 lat/ bo wiesz smażone mięsko wpływa na wątrobę.
    Precz z gotowanym, smażonym, chcą wykończyć ludzkość.

  • 39. Data: 2013-04-07 11:02:56
    Od: outside <s...@g...com>

    .

> [...]
    > zagrożenia. Ale to są OSOBNE grupy ludzi.
    > --
    > XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

    Wy się boicie tam gdzie widamo że nie trzeba, na leki dobre są
    psychotropki ikselcia , łykniesz pigułkę i frytki momentalnie
    przestaną na talerzu grozić że ciebie zabiją.

  • 40. Data: 2013-04-07 11:12:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 08:50:50 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > nie, nie odpowiedziałaś na mój post.
    > Do tego wykazujesz, że kompletnie nie masz pojęcia czym jest GMO.
    > Jak dla mnie EOT

    Człowieku, ty nie masz pojęcia, co to jest mikroRNA.
    EOT