  • Data: 2018-09-24 08:53:59
    Temat: Re: Gruszka półtorafuntowa?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > Teściowa twierdzi, że te gruszki się trzymało na półce w spiżarni
    > żeby dojrzały, nie wiem jak długo im to zajmowało ale rzekomo
    > były miękkie i soczyste.

    Może faktycznie o ten sam owoc idzie. Ja trzymałem ją w temperaturze
    pokojowej, wytrwała tak dość długo, ale nie zmiękła i nie dojrzała.
    Już nie pamiętam jaki był jej koniec, ale zjeść się jej nie dało.
    Może gdyby ją trzymać czas dłuższy w chłodzie, to by jej na dobre
    wyszło. Natomiast gugiel twierdzi, że półtorafuntowe są, owszem, ale
    antonówki. Jabłka takie.

    --
    Jarek