  • Data: 2018-09-26 09:28:14
    Temat: Re: Gruszka ptorafuntowa?
    Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Pestki od razu po wyjęciu z dojrzałego!!! owocu wysiać do doniczki z wilgotnym
    piaskiem z dodatkiem kaptanu pylistego, umieścić w torebce foliowej luźno związanej
    (min. dostęp powietrza musi być) i zacząć obmyślać, jak by im tu zapewnić
    stratyfikację w temp. 2 stopnie C przez dłuzszy czas. Wystawienie do wiosny na dwór
    chyba odpada, bo mrozy potrafią być duże... No a z drugiej strony przecież pełno jest
    wszędzie (przy lokalnych drogach np. to obserwuję) dzikich samosiewów jabłoniowych...
    To może jednak te 2 stopnie to maksimum?
    Ja chcę umieścić doniczki w nieogrzewanej szklarence przy ścianie domu i obłożyć np.
    styropianem dla zabezpieczenia przed zbyt dużymi wahaniami temperatury zimą.