  • 21. Data: 2015-11-04 12:32:46
    Temat: Re: Grzejecie?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 3 Nov 2015 22:19:23 +0100, wolim napisał(a):

    > Ja w tym sezonie wyjątkowo wcześnie uruchomiłem kocioł (ekogroszek). W
    > zeszłym roku zacząłem grzać 27 października. W tym grzeję od 1
    > października.

    Jaka temperature w domu trzymasz?
    Ja grzalem przez te pare dni, kiedy spadl snieg i jeden, kiedy bylo plus 5
    i silnie wialo.
    Teraz po prostu nie ma po co. Od 1 pazdz. 3, moze 4 dni grzania gazem, a
    tak to tylko slonce i kominek... Przedziwne.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 22. Data: 2015-11-04 13:57:41
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Nov 2015 09:06:26 +0100, wolim napisał(a):

    > 41 metrów to ma mój salon. Nie wyobrażam sobie życia 4-osobowej rodziny
    > na tym metrażu.

    To ty chyba bardzo mlody jestes. 40-50 m to byl standard w PRL.
    U mnie bylo to 2+3 na 48 m2 (3 pokoje) plus 6 m balkonu.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 23. Data: 2015-11-04 17:24:24
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 4 listopada 2015 13:56:24 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > To ty chyba bardzo mlody jestes. 40-50 m to byl standard w PRL.
    > U mnie bylo to 2+3 na 48 m2 (3 pokoje) plus 6 m balkonu.

    Kumpel chował się na 40 m2 z rodzicami i czwórką rodzeństwa,
    przeżyć się da, ale komfort czegoś takiego jest słaby ;)

    L.

  • 24. Data: 2015-11-04 19:49:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Kumpel chował się na 40 m2 z rodzicami i czwórką rodzeństwa,
    >przeżyć się da, ale komfort czegoś takiego jest słaby ;)

    Etam, człowiek nie świnia - do wszystkiego przywyknie.

  • 25. Data: 2015-11-05 07:26:45
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu środa, 4 listopada 2015 11:05:00 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > 100% podlogowka.

    co masz na podłogach - płytki czy parkiet?

    Sensownym rozwiązaniem do podłogówki wydają mi się płytki ale obawiam się chłodu
    ,wtedy kiedy podłoga nie będzie grzała...

    Z drugiej strony płytki wychodzą duuuzo taniej, bo w jakimś markecie widziałem
    parkiet pod podłogówkę za 250zł m2 do tego kleje, lakiery....

    uciu

  • 26. Data: 2015-11-05 08:26:26
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 5 listopada 2015 07:26:47 UTC+1 użytkownik uciu napisał:

> [...]
    >
    > Z drugiej strony płytki wychodzą duuuzo taniej, bo w jakimś markecie widziałem
    parkiet pod podłogówkę za 250zł m2 do tego kleje, lakiery....

    rozważ panele - na podłogówke tez sie nadaje, a jak sie zniszczy to sie wymienia bez
    kłopotów i rujnowania domu.

    b.

  • 27. Data: 2015-11-05 09:27:15
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-11-04 o 17:24, Lisciasty pisze:

    > Kumpel chował się na 40 m2 z rodzicami i czwórką rodzeństwa,
    > przeżyć się da, ale komfort czegoś takiego jest słaby ;)

    Młody, nie młody. Już prawie pod czterdziestkę. Wiem, że można mieszkać
    i na 30 metrach z 5. osobową rodziną, ale to raczej wegetacja.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 28. Data: 2015-11-05 09:45:53
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 listopada 2015 07:26:47 UTC+1 użytkownik uciu napisał:

    > co masz na podłogach - płytki czy parkiet?

    Kuchnia, lazienki, przedpokoj, garaz - plytki, pokoje, salon - panele.
    Rozne - 8-12mm, pod panelami pianomat 3mm.

    > Sensownym rozwiązaniem do podłogówki wydają mi się płytki ale obawiam się chłodu
    ,wtedy kiedy podłoga nie będzie grzała...

    Na podlogowce sprawdza sie *wszystko* co ma ponizej powiedzmy 2cm, nie wierz
    w mity, ze jak podlogowka to tylko kafelki - nie znioslbym plytek w salonie:-)

    > Z drugiej strony płytki wychodzą duuuzo taniej, bo w jakimś markecie widziałem
    parkiet pod podłogówkę za 250zł m2 do tego kleje, lakiery....

    Parkiet z roznych wzgledow u mnie odpada - mam psa 40kg ktory mieszka w domu
    i ma dlugie pazury ;)

    Panele juz raz wymienialem - bo stare mi sie zbrzydly po 4 latach :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 29. Data: 2015-11-05 11:39:06
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Nov 2015 09:27:15 +0100, wolim napisał(a):

    > Młody, nie młody. Już prawie pod czterdziestkę.

    Ja jestem starszy i chyba wiecej pamietam z czasow, kiedy nie bylo komorek
    i komputerow, a zamiast gapienia sie w telewizor byly spotkania, rozmowy,
    ksiazki. Ludzie nie zyli kolo siebie, tylko ze soba. To ulatwialo
    koegzystencje na malutkiej przestrzeni.

    > Wiem, że można mieszkać
    > i na 30 metrach z 5. osobową rodziną, ale to raczej wegetacja.

    A tak zle nie bylo. PRL-owski model rodziny to bylo na ogol 2+2, a typowe
    mieszkanie w bloku mialo 40 i wiecej metrow.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 30. Data: 2015-11-05 16:51:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-11-05 o 09:45, Adam Sz. pisze:

    > Kuchnia, lazienki, przedpokoj, garaz - plytki,

    Masz podłogówkę w garażu? Ty burżuj jesteś.